2013年6月27日 星期四

電腦保安中心:敏感資料避上傳雲端

用Common sense 都知啦, 放在人地個 server 的資料唔會係秘密, 人地想取易過借火 !

所以 : Cloud, Dropbox, Face Book, Gmail, Yahoo Mail, 各貼相網, 通通唔放得密件 !

秘密重要文件, 一定要放唔上外網的電腦組, 而須加密後才可以寄出, 但加密都好易破解, 所以絕密件唔好經電腦寄 !

所以好多時, 密碼只會經郵局寄出 !


文匯報

香港文匯報訊(記者 郭兆東)斯諾登揭美國政府曾入侵本港網絡系統,有關消息連日來引起公眾關注。香港電腦保安事故協調中心高級顧問梁兆昌表示,由於斯諾登並未提供足夠資料, 如攻擊的時間及地點,指證美國政府入侵本港電腦網絡,故難以調查。他稱,現未接獲有企業或市民報稱受到網絡攻擊,但建議市民應檢查自己的網絡安全,以及在使用雲端技術時,要考慮技術提供者是否可靠,並盡量避免將敏感資料上傳至雲端伺服器上。

2 則留言:

Cefull 提到...

openssl enc -aes02560cbc -salt -a -in myFile -out myFile.enc

encrypt 左先再掟上舊雲度

Lisa 提到...

回Cefull,

睇你的資料有幾重要囉, 因為好多encryption 都可以解到的 :)