2013年7月22日 星期一

情迷「班長」十年 畀面撐民生錢幣

蘋果日報

「商品大王」羅傑斯為一個女人閃電來港?!羅傑斯近年喺新加坡定居,噚日竟然專登來港,為一間專賣熊貓金銀幣嘅「民生錢幣」主持開張儀式。無他,羅傑斯同民生錢幣嘅話事人陳淼紅有十年情囉,不過就只係交情。

見到靚女即幫襯

羅傑斯笑言,十年前喺上海一個錢幣交易場識到一位靚女,佢又靚又有活力,好快被佢迷住,仲忍唔住即刻買咗個熊貓金幣,呢位靚女就係陳淼紅,兩人之後就成為朋友。現場見佢稱呼對方為班長,原來佢認為陳淼紅喺錢幣銷售呢方面好似captain咁勁,所以咁稱呼佢。
當知道民生噚日搬新舖,羅傑斯二話不說由新加坡飛來港撐場,認真夠義氣。羅傑斯仲要係來去匆匆,前晚到埗,今朝晨早就飛去美國做演講。為咗趕及中午出席開幕禮,佢仲一改每朝做gym嘅習慣,可想而知陳淼紅幾有面。

民生錢幣好闊佬

雖然叫做民生錢幣,但係呢間舖同民生銀行(1988)冇關係,2009年喺佐敦開業,家陣搬去黃竹坑,主要賣熊貓金銀幣,客人要預約先可以上門
賣得金銀幣,佢哋送紀念品都好大手筆,噚日送每位賓客一盒5條香港風光銀條,盛惠2,500大元,全部有羅傑斯簽名。咁厚禮,華華當然冇收,影相算數了。

李華華

沒有留言: