2013年7月27日 星期六

三星警告 手機市場飽和

本人在研究部Galaxy S4 Zoom, 相機和電話合一, 唔知大家有乜睇法 ?


蘋果日報

【本報綜合報道】南韓三星電子業績令人跌眼鏡,去季純利升五成至7.77萬億韓圜(約542億港元),遜預期的8萬億韓圜。即使三星在期內推出新機 Galaxy S4,手機業務利潤卻按季跌3.5%。三星還發預警,指今季環球智能手機銷售增長將轉差,意味市場面臨飽和壓力。

利潤按季跌3.5%

三星手機業務利潤按年升52%,按季卻錄得3.5%跌幅。公司指舊機如Galaxy S3銷售轉弱,以及新機Galaxy S4宣傳開支上升,影響手機業務利潤。此外,三星今年將擴充資本開支多1萬億韓圜,至24萬億韓圜,亦對毛利構成影響。
KTB資產管理基金經理表示,業績反映三星失去增長動力。不過,若三星能降低智能手機配件成本,提升產量和市佔率,或可抵消智能手機毛利率收窄的影響。有分析師指出,三星製造的高檔手機平均售價下降對未來流動業務的發展構成挑戰。
另外,Strategy Analytics估計,三星去季智能手機付運量7,600萬部,市佔率33.1%。蘋果同期付運量僅3,120萬部,市佔率降至13.6%。

6 則留言:

CLS MAN 提到...

本三星S2用戶建議,放棄三星產品吧啦.....

易壞,服務麻麻...

Lisa 提到...

謝Yu Chiu Ng 回應 :)
不過三星好賣呀, 唔係有特別之處 ?
我都有留意 Asus Tablet, 不過最新和最勁個隻好貴 !

CLS MAN 提到...

TO Liza:

三星好賣之外其實佢本身加左好多有型但無用的功能,
但有"未經証實"的消息指佢本身啲料同QC唔太好....

而小弟用果部S2就成日40度,成日HANG機,電池度數成日唔準,之後問度幾個同事分別用:S3,NOTE,S4

佢地都有相似問題,而同事部S4一個月內整左兩次先整返好....

題外話啦...其實而家啲APPS未必用盡4核效能,雙核都好夠用......

Lisa 提到...

謝Yu Chiu Ng :)
我沒立刻要買, 還在研究功能和價錢, 還有D plan !

Ronald Fung 提到...

"本人在研究部Galaxy S4 Zoom, 相機和電話合一, 唔知大家有乜睇法 ?"

其實業界行緊internet of things,意指所有野都可以連上網,如燈泡都有IP ADD.

例如:
APPLE有IWATCH, APPLE TV
GOOGLE有GOOGLE GLASSES, android 相機結合電話(EG:kodak, nikon, samsung)
Microsoft想先統一PC, TABLET, PHONE的使用體驗

各大廠都千方百計,把WEB同各大小電子設備結合.連M$都平賣Windows,以繼續壟斷未來internet of things各大小使用者的使用體驗

到底邊個跑出,let see

Lisa 提到...

回Ronald Fung,
Windows 好似輸俾 Android 啊 !