2013年7月13日 星期六

投資白銀

剛見到一段文, 為白銀投資在爭拗, 大家都失去了方向, 只為爭拗而爭拗 !
無錯白銀古時是貨幣, 近代也是貨幣, 至196幾/197幾年先廢除唔用真銀打造錢幣 !
睇白銀33年的數據有何用 ?
太陽能幾時先發明 ?
現代科技產品幾時開始流行?
白銀可以殺菌, 所以將來都可以用在醫學和水的過濾器上 !

大家都忘記了, 宋鴻兵說為何要投資白銀? 就是因為將來白銀的用處會好廣闊, 而地球藏銀量有日會掘完, 所以白銀將來會好值錢 !
預計白銀藏量用十年時間就會掘完, 所以才說大家須預十年時間去收藏白銀的 !

投資須跟時代的變化去實行, 而唔係跟過去的數據的 !

有前景的投資, 才是好投資 !

白銀部落格 Silver's Blogger 分享了 1 條連結


今天到小綠大那邊看到一些留言,大概就是說那些分析白銀有投資價值的部落格,包括小綠大及黑大的,他們做錯了。更拿某板友對價格愈低愈買愈開心來作笑話,及提出了白銀在過去33年的『實質購買力』暴跌的很嚴重,何來抗通貨膨脹?以下節錄一小段來自某些板友的說話。

kiwi:「我要強調的是,33年絕對是夠長期的時間,可不能狡辯説只是 “短期” 效應。對於一直不斷強調白銀抗通膨的說法,完全經不起長達33年的時間檢驗。這根本就是誤導。」

europa:「人家kiwi大提出33年的數據了,你還在說"短線投資"? 白銀經過33年的時間,相對其他硬資產的購買力, 是這樣的重跌, 33年是"短期"嗎? 或許真的有人認為33年是短期,因為他預期自己可以像彭祖活到800歲吧!」

14 則留言:

Hong Kong Man 999 提到...

所以話, 各位塘邊鶴, 如果你地唔係諗住學LISA姐咁投資長線(千秋萬代個隻), 你地要諗下點解要投資金銀.

投資唔講TIME FRAME有幾長, 有乜意思?

Lisa 提到...

我一早說過, 價值投資是現價買低於原本價值好多的資產, 等升值就可以賺到錢 !
當年是物業, 而依家是實金實銀 !
巴菲特買的就是佢認為價值低於原本價值好多的股票 !
十年有幾長姐 ?
十年好快過, 不過只是太多人喜歡炒短線姐, 但係炒上炒落好費神又唔一定賺到錢 !

Unknown 提到...

Hong Kong Man 999 這頭塘邊鶴,你所講的 Time Frame 有幾長?Precious metal 投資只是各項投資的其中一部份。

提到...

其實好好笑. 投資為左贏錢, 而嘈架贏左係唔會多左錢, 為乜?

Lisa 提到...

我成日說, 睇錯市的人輸的是自己錢, 所以不須上心,勸過了就由佢去 !

- 提到...

我買金銀為左收藏觀賞,升值只是次要/唔多重要,最重要現在唔好升太快,仲未開始買大金幣,1000gogogo

Lisa 提到...

回Ansel Leung,

收集金銀幣比收集金銀條有趣得多, 而中間可以買到有升值能力的精品 :)

Unknown 提到...

I recently bought a Johnson Matthey gold bar, and I like it a lot!!

Lisa 提到...

回Patrick Li,

各人喜好啦, 只要買得開心 :)

Unknown 提到...

You bet!

Hong Kong Man 999 提到...

咁所謂投資金銀time frame係幾耐呢, 講咁耐你都又咪係無提? 成日話就快俾人挾倉, 但講左咁多次又挾左未?

點解成日都講唔中仲要提, 提資唔係預言, 估錯左就唔好再提, 應該分析下點解成日估錯.

Lisa 提到...

回Hong Kong Man 999,

可以次次估得中, 世上無窮人啦, 還曬乜返工呢 ? 分析員還曬乜咁辛苦, 口水多過茶又估唔中 ?
我就無超能力估中幾時可以賺到一億 XD !
你要 timeline 嗎 ?
Martin Amstrong 已俾咗你啦 !
就係下個月會終極一跌, 之後反彈慢升去到2015年10月1日, 打後就大升破上2300至你都唔會信的高位 !
如果唔中唔好鬧我, 去鬧 Martin Amstrong 啦 !

Lisa 提到...

還有 2017-2020金價就升完啦, 又是Martin Amstrong 說的 !

Macy 提到...

對Macy來說金銀條和金粒也可以觀賞的,金銀幣個個不同亦有不同意義,其實價錢升跌已經不是問題了,最好平d可以買多d"玩具" !!^^