2013年9月6日 星期五

150萬用戶 或須嘥錢升級

好彩沒換掉手上2G手機, 因為手提電腦壞咗, 只買返部新手提電腦, 本來有考慮買部tablet 手機的 ! 依家2G手機一年新約, 再捱一段時間啦, 何況本人不須24小時上網 !


蘋果日報

【牽連甚廣】
據英國電訊業顧問公司Plum報告估計,政府強制收回頻譜,除了電訊商成本增加,用戶更可能因為免服務受影響而被迫由3G轉用4G,相關3G客戶因被迫提早「轉機」而耗資估計高達54億元!

提早轉4G 料耗54億

Plum估計,一旦回收頻譜,約23%的3G客戶(即流動通訊用戶總數的9%),有需要從3G移往使用4G服務,以減少數據流量,恢復至收回3G頻譜之前 的網絡傳輸水平,並指出由2016年開始,可能對多達150萬名客戶構成影響,3G客戶被迫提早耗資約54億元,添置新的4G智能手機。電訊商亦必須提早 投資網絡,以應付大批客戶從3G轉移至4G網絡,涉及1.45億元的額外成本。
先達手機店G-World Mobile負責人劉志剛表示,「其實買新手機嘅顧客3G、4G都會揀,多數都係睇牌子、睇型號。」他承認,4G上網速度快,用戶用4G手機上網會較方便,相信隨着科技的發展,2016年客戶買新手機都一定以4G機為主,估計屆時全港將有一半用戶用4G機。

沒有留言: