2013年9月20日 星期五

連食3個月減肥餐 24歲女生心跳突停

蘋果日報

湖南師範大學一名24歲女研究生,為了減肥,從今年4、5月起,早餐只吃水果,晚餐用營養粉代替。上周六(14日)下午,她心跳驟停,本周二(17日)仍處於深度昏迷。此前她已出現過胸悶、失眠、神經衰弱等問題。醫生提醒,很多營養粉不營養,過量食用會致病。

三湘都市報

11 則留言:

Gordon 提到...

俾個貼士大家, 若以中醫術來減肥的話,會幫你在減以先,要先增. 這樣才能健康地減肥, 要先增強增多血氣, 身體才能有足夠能量排走體內廢物,例如多餘的脂肪.

Gordon 提到...

依賴瀉法, 止食方法, 只會令那人消耗更多能量, 一來對身體有害無益, 二來過後會反彈得很快.

Lisa 提到...

近來大陸興營養粉 !

旁邊學 提到...

有一個十分有效的減肥法,就系盡量不要食經過加工處理的食物(process food)尤其是澱粉質類,例如食飯不食白米(因是經過精練處理熱量極容易及很快被身體吸收儲存成為脂肪)、精製過的白通心粉、精製過的意大利粉...轉食糙米、紅米、糙小麥通粉...等等富有營養而又高纖維提升消化過程更助排毒減少致肥的因素,有友人的經驗說更可調節血糖添...:)

Lisa 提到...

我要帶出的不是想減肥, 而是有親戚加入咗傳消去賣呢類減肥粉 ! 還用自己去賣廣告, 而我對呢D產品有壞疑佢好唔高興 !
要減肥唔好食junk food 好快就可以啦, 又健康又慳錢 XDDD !

猛虎勇士 提到...

以前我也有朋友做amwaXXX 的傳消,我只是不幫襯和懷疑
產品效用而已,他就狂插我一輪後不再聯絡了,做傳消的人心理和態度都比較燥的!

Lisa 提到...

去個D傳消講座好易俾人洗腦, 之後同佢講乜都應該聽唔入耳的啦 XD !

Lisa 提到...

其實呢D減肥粉效用是唔食野或食少D野, 唔飲佢都一樣會廋 !
都唔知內裡係乜來的 !

旁邊學 提到...

我都層經好奇聽過這些傳銷(層壓式)講座,他們好識搞氣氛有會員做成功見證...例如從普通級數會員努力者可升做銀、金、鑽石甚至藍鑽級數...收入隨級數倍增十分吸引,見證者更說升到藍鑽級已經唔使做野印印腳每個月淨收佣金,搞到d聽眾十分high,即時已有多人落搭...大部份參加者其實只對高回報有興趣,對所要推銷的商品有可能都只系一知半解...

Gordon 提到...

完全同意!

Gordon 提到...

傳銷在大陆已经是一種宗教,拜钱教.