2013年10月30日 星期三

中港直通巴偷竊案飆升

蘋果日報

【本報訊】近兩個月,中港直通巴士站的行李偷竊案突然飆升,個案之多,被形容為10年罕見。賊人手法純熟,一旦被發現就訛稱拿錯行李甩身,要捉賊拿贓極困難,荃灣站務員何建良本月初卻憑「笑笑口」禮待賊人而助警方破案。
記者︰龔蕙芝

月初在荃灣德海街直通巴士站成功捉賊的何建良憶述,賊人會佯裝客人,在巴士行李艙擺放行李,車未開就扮上錯車,「佢明知架車係去廣州,專登問你幾次『係唔 係去祈福新村?』之後就拎人哋嘅行李當成自己嘅」。何連續兩日與賊人接觸,第一次讓竊賊走甩,「因為兩班車只相隔15分鐘,正常一定係企喺度等,但佢急急腳行開我先懷疑,已經追唔切」。

禮待疑犯減戒心

翌日疑有人食髓知味,案件重演,何說:「手法一模一樣,上廣州車又係問『係唔係去祈福新村?』我專登笑笑口話唔係,因為你一惡佢就唔敢落手。」賊人果然取了最靚的行李篋,何為怕賊人偷走,故意拖延時間,「望實佢叫佢企埋一邊等一陣」。同時間在車上廣播,着客人落車「認篋」,結果當場人贓並獲,賊人亦無法出示車票。報警後不消10分鐘,即有數名便衣探員到場。
到場警員亦對何說:「呢啲賊好難捉。」因為通常賊人失手時會推說「拎錯行李」,「可能我個樣唔叻,見我笑笑口就冇戒心」。事後何獲警方提名角逐好市民獎。
「10 年加埋都冇幾單,唔知點解呢排會咁誇張」,另一名在荃灣做了超過10年的站務員劉女士指,今個月首11天內就發生了六宗行李失竊,均在繁忙時段(早上7時 至9時、下午12時半至3時)發生,由於該站有六間直通巴公司,同時可有五架大巴埋站上客,擠滿近百名旅客,「容易趁亂行事」,尤以去廣州和江門等多客的車為甚。

「以前幾年先一單」

此外,位於太子砵蘭街的直通巴士站,9月亦發生了四至五宗失竊,站務員黎女士表示:「有啲係架車去到深圳灣,先知行李喺呢度(太子)俾人拎咗。」事件全部發生在該站繁忙時間晚上7時至9時,她指由於巴士埋站上客時間短,工作人員忙着安排客人上車,難以全程一眼關七,所以現在各公司都在晚上加派人手,「以前係幾年先會有一單(行李盜竊)」。
灣仔也有直通巴士站,但職員透露:「呢邊(站頭)好分散,一間公司一個點,站務睇得到,冇咁易落手。」警方表示,沒有行李失竊的罪案分類,不能提供相關數字;但證實本月初在荃灣以盜竊罪拘捕一名在跨境巴士站偷行李的女子,調查後暫未發現案件涉及集團操控。

沒有留言: