2013年12月23日 星期一

滙豐經紀大逃亡 一半人跳槽 運作大影響

蘋果日報

聖誕節呢個普天同慶嘅日子,大笨象滙豐就愁雲慘霧,從事散戶證券業務的滙豐金融服務(亞洲)竟然喺呢個時候傳出逃亡潮,聽聞仲有五成員工跳槽過檔,事緣係滙豐金融下年改佣金制喎。

個人理財部調30人應急

一個月前,滙豐金融仍有百名經紀,華華八到,上星期有超過50人一齊起身過檔中銀國際,當中大部份仲係有經驗嘅,內部運作混亂,客戶唔知邊個係自己嘅客戶經理之餘,落單又慢又出錯。究竟呢班員工係被炒定劈炮?內部人士話,今次滙豐更改合約內容,唔受嘅即係要走,所以先有咁多人一次過過檔。
滙豐金融服務的前身是獲多利(Wardley),對於上一輩金融界人士,這名字無人不曉,不少城中富豪都是客戶。據聞,長和系主席李嘉誠都是熟客,有一隊人專門招呼他。

點解班員工會走人?事緣下年1月滙豐更改旗下經紀薪酬制度,由佣金制變成有固定底薪加花紅,唔少經紀變相減薪一半或以上,畀着你都走啦。聽聞,日更嘅股票交易呢啲簡單業務仲頂得順,但係夜更同埋複雜啲嘅期權同期指等衍生工具,就未有人力物力去處理。據聞滙豐已喺個人理財部調30個新人去幫手。

滙豐發言人唔回應係咪有人事變動,但就強調,今次唔係一個裁員行動,日後會按需要請人或者作內部調配。

李華華

沒有留言: