2014年3月12日 星期三

張德熙:料下季金價上望1500美元

文匯報

香港文匯報訊(記者 周紹基)

金銀業貿易場理事長張德熙預料,上半年金價會於1,200至1,400美元間徘徊,現時金價穩步揚至1,350美元,符合預期。他進一步預測金價未來走向或會再跌一下,出現另一個底部,但於第三季或升至1,500美元水平。
他解釋,現時美國退市步伐仍未明確,環球經濟受到不明朗因素影響,退市令到新興市場出現波動,帶動出口表現,並增加貿易逆差。他相信機構性投資者將進一步投資黃金及白銀以作避險。 

前海或設黃金白銀倉庫 

他透露,現時正與前海管理局商討於前海設立黃金白銀倉庫事宜,早前已成立工作小組,並每月進行一次會議。該倉庫可容納1,500噸黃金白銀,能夠配合深圳龐大的首飾製造業。

7 則留言:

Kim 提到...

仲有人信? 曾經話二千美元添, 又如何?

Lisa 提到...

睇來已有好多人唔再信金價會升, 而在搜查金價銀價的人差不多是零, 所以金銀價好大機會已見底 ! 媽媽網的理財專家都叫人唔好買金 !

Lisa 提到...

我估大媽會贏媽媽網XD !

- 提到...

見底?未買夠播

Lisa 提到...

回Ansel Leung,
車要開無說要等齊人 :)
何況你買得太雜, 少買Proof就可以買多幾枚熊貓金幣的啦 !

- 提到...

我都係為收藏,始終唔太信會重回金本位,所以只買喜歡的,不過會買多D金,而家銀太多

Lisa 提到...

回Ansel Leung,

有無金本位又有乜所謂呢, 只要預計金銀價會升就得啦XD !