2014年3月10日 星期一

中國2014年1盎司馬年精鑄銀幣


1盎司圆形银质纪念币为精制币,含纯银1盎司,直径40毫米,面额10元,成色99.9%,最大发行量200000枚

2014馬年圓形1盎司銀幣, 630 蚊, 有証書有外盒附送

中國長城硬幣投資有限公司夥中國銀行年年都會搞個金銀幣抽籤購買; 以往要去中國銀行取表格, 所以無抽, 但呢次可以在長城網頁上列印表格, 所以抽咗 !  
大家可以去長城網頁登記 http://www.chinacoin.com.hk/, 之後如有金銀幣賣就會有電郵寄俾你 !
以往見到好多人抽唔到, 因為當時多人買, 但今年可能少咗人買貨, 所以易抽中, 而本人抽中的証書號碼也不錯 !
抽中後須去指定中國銀行取貨, 而本人選咗中環, 因為可以順路去買熊貓金幣 !


1盎司扇形银质纪念币为精制币,含纯银1盎司,外圆半径85毫米,内圆半径60毫米,圆心角30度,面额10元,成色99.9%, 最大发行量80000枚

2014馬年扇形1盎司銀幣 650蚊, 有証書有外盒附送

長城就自己推出馬年扇形銀幣來抽籤, 須在長城網上購買, 之後抽中會有電郵俾你, 而你須填上付款資料, 可以用支票或信用卡俾錢, 打後會有電郵叫你去灣仔大洋取幣, 而本人呢次抽到的銀幣証書號碼也好靚 !

1 則留言:

- 提到...

就咁睇相表面幾粗糙