2014年8月27日 星期三

水漲船高

股市在高位, 又通街股神, 好多人都以為自己已無敵, 身處不敗之地 !

小心不要甩泳褲 !

5 則留言:

Unknown 提到...

Lisa,
本人新手,想買銀條,已看了許多資料,但仍有疑問:戈壁銀條是9999又有500g可選,為何冇乜人提起?一般常買利昌,賀利士,或kitco.前二者是999可能冇得直接比較,但kitco是9999但他有雜費收,何不在金城買戈壁銀條呢?

Lisa 提到...

回Frank Lau,

當初買銀條時在香港得Kitco 和利昌有貨, 而金城是之後才開的網店, 但因為我發覺買銀條只跟純銀價上落, 所以已轉買特別銀幣, 因為有炒賣價值, 所以比較保本, 之後就無點買銀條啦, 所以唔識其他牌子和商店的買賣經驗!
想買實銀, 一定要自己去比較價錢或價值, 而買乜須自己決定 !

Unknown 提到...

Thx Lisa,最近在恆生和中銀買金幣(人生第一次),我以為在銀行買是比當年幣,但我買到25周年袋鼠1oz和2011楓葉1oz.其如果銀行有多個一個存貨,是否可以要求提供年份比我選呢?

Lisa 提到...

回Frank Lau,

銀行無得揀幣的呵, 除非花咗或指定要買最新個年的幣, 因為貨源會多D!

Unknown 提到...

明白。剛send email to kitco.他們回覆沒有服務費收,價錢是base on online real time price. 我可能會買kitco 的10oz 加拿大皇家鑄幣廠銀塊。

另外,看完多個網站格價,覺得LPM的銀幣是最平的。