2015年6月24日 星期三

SUN揭秘:$13燒賣飯 葵廣劣食救窮人

on.cc東網專訊

【on.cc東網專訊】 百物騰貴,小市民亦出奇招應對。當1頓午餐動輒4、50元,葵涌廣場有小食店卻逆市而行,推出13元咖喱魚蛋飯、燒賣飯,小食變身正餐,意外地大受歡迎。 光顧者亦由以往「冇乜錢」的學生哥,演變成今時今日OL及上班族,他們為填飽肚,懶理營養成分,原因無非在通漲逼人的生活下,要愈食愈平。

葵涌廣場每走五步就有魚蛋「可篤」,有辣有唔辣,任君選擇。2樓轉角這間小食店,位於車水馬龍之處,每日午飯和放學時段,光顧者絡繹不絕。42歲的陳老闆陳志榮有甚麼秘技,其實是1個「平」字咖喱魚蛋、燒賣這類小食,以營養價值來說,只屬「劣食級」,變成平價飯,亦不見得升價10倍,只可形容為「騎呢」,惟這個魚蛋飯、燒賣飯,卻在網上熱爆,亦被網友形容為劣食界中代表作。

事實上光顧者由OL上班族、師奶大叔,以至學生哥,人人皆好此飯。「初頭賣埋飯盒嘅時候,6蚊1碗白飯。啲學生哥無乜錢,又要平又要飽。於是佢地就淨係要1碗白飯,加多6蚊1串魚蛋,夾埋都係12蚊。」陳老闆初期只將魚蛋、 燒賣「撈埋1盒」賣給學生,豈料其他客人見狀質問他「點解唔賣畀我」,於是索性推出平價飯,即使近年物價飛升,飯盒也只在今年加價1元,13元就有交易。「每個飯長期都係keep住賺1蚊咋!來貨價加咗我哋先加,成間舖頭嘅毛利都畀個飯拉低哂,只係靠啲小食同糕點補番數。」即使創意爆燈,平絕街頭巷尾,仍不敵大市。

「呢幾年生意差咗好多,可能個個供樓負擔重咗,小食都食少咗。」陳老闆說來不無唏噓。即使自稱「上了岸」的他,仍不敵貴租。「以前每次加租都係幾千蚊,對上1次加咗2萬,依家7萬1個月,嚟緊9月續約,再加就唔做喇!不過次次話唔做,都畀人鬧番轉頭。」陳老闆在此開業10年,結識不少「惡形惡相」的熟客仔,「之前試過停賣平價飯,日日煮汁好辛苦架嘛!啲客鬧我,『你唔賣,我食咩?』。惟有繼續整啦。哈哈!」說罷,一對腰果眼和小酒窩又偷偷跑出來。

每個成功男人背後都有個女人默默支持。老闆娘在年華正茂之時,結識眼前這個「肥仔」,陪伴他走過大笪地,經歷03年沙士,一起篤魚蛋過了半生。「後生嗰陣大家喺百貨公司做同事識嘅,之後一齊去上環大笪地賣魚蛋同糕點,後尾搬去瀝源邨都係我哋兩個一腳踢。」02年大笪地重開,原本做傢俬推廣員的他們決定闖一闖,「嗰時真係白手興家,沙士之後搬去瀝源邨,做咗幾年儲咗啲熟客,商場就話要我哋搬入死角位,我哋唔肯。之後佢話俾返個靚位我哋,我哋都話唔做!」陳老闆有骨氣之餘,還有大無畏的實驗精神。「佢個人好鍾意試新嘢,成日拎啲食物做實驗。」陳太說「肥仔」造糕點時,遇上不發酵的情況,就會跟酵母聊天,「佢都傻傻哋!」陳老闆卻辯解:「要用心機先整到好嘢食架嘛!淨係掛住賺到盡咩!」究竟要有多少的愛,才可容納這個男人古靈精怪的遠大理想?

沒有留言: