2015年8月18日 星期二

2015-08-18 股市


好多股價已打回原形, 曬精神去玩呢個遊戲都唔知為乜 ?

而玩價值投資班人亦沒去到後悔時, 因為時辰沒到 !

本人已好心去提佢地小心風險, 但無人會聽, 只當你是來搞事 !

11 則留言:

雪道浪投 提到...

Lisa姐 很多掛著價值投資名義而去投井的人

Lisa 提到...

睇見愈來愈多人加入咗價值投資教會, 所以股價再跌一半, 好多人會勁慘 :(

小初哥 提到...

買收息股算唔算價值投資?

Lisa 提到...

有一班人就係買入收息股, 認為唔曬睇股價, 只睇收幾多息, 咁就叫價值投資 !
呢個浪中已可以見到, 佢地睇住個股價升完又跌落來, 如果在高位沽出, 已可以袋利潤, 不過無人沽貨, 只睇住個價升, 又睇住個價跌 !
我就認為, 價值投資可以不只用在股票, 就係用1蚊買入10蚊的野, 等升去10蚊沽出, 而唔係永遠唔沽出 !

小初哥 提到...

都係。。。但有時都唔知幾多先叫高,幾多先叫低。。 。

Lisa 提到...

有錢賺就要走, 而愈高風險就愈大 !
就咁講, 股市唔可以時時炒, 只可以選股災時買入, 到人人以為唔會跌時就要走 !
所以我呢次唔入市, 24000是中間位, 可升也可跌, 我之前講過的 !
還要睇外圍, 外圍風聲鶴唳, 個市又點會好, 只是一時俾人推高走貨把啦 !

Master NLP 提到...

我都覺得24000點可升也可跌, 所以無入。反而在4月份走了一隻持貨多年的"死"股,唔賺都走, 攞番個"本"就算了, 因唔知幾時音樂又停!

Lisa 提到...

係:)

rl 提到...

很多人背後也有聽,我是其中一個!當然也有人不理…由得他們

Lisa 提到...

係, 好多人沒交夠學費係唔會學精的 :)

Satan_Wong 提到...

我都講左好耐,等。最好時機過左,最佳時機又未到。草下錢,等機會。