2015年10月5日 星期一

三保太監的預言

是50年前媽媽說的故事, 是媽媽在南洋常用的老中醫師說她聽的 !

話說三保太監帶一班人由中國去南洋(印尼、 馬來西亞、 新加坡、 巴布亞新畿內亞), 他對子民說, 你們留下來到馬來人揸傘個日就一定要回國(解為:印尼獨立, 所以之後排華死咗好多中國人) !

三保太監在地上大便生出一棵榴槤樹, 他說, 吃得呢果的不是我子民 ! (雖然依家好多人喜歡食, 不過本人不食)

三保太監說, 以後天上會有滿天的蜻蜓飛, 而地上滿地的青蛙跳 ! (解為:飛機和汽車)

三保太監說, 以後會有宗教戰, 之後黃白戰, 才到第三次世界大戰, 之後就人類滅亡 ! (無說機械人呵)

7 則留言:

狗股小子 提到...

oh my god

Lisa 提到...

又唔曬咁驚, Martin Amstrong 預計2032年世界中心會轉去中國, 之後可能會慢慢去到黃白戰, 所以第三次世界大戰, 我地可能睇唔到啦 !

狗股小子 提到...

2032距離現在仲有十多年,如果我沒大病意外,感該仲未老。btw,之前已經有好多人預言中美2020前會打一場仗。

Lisa 提到...

李居明說, 由2016年起, 中國有十年好年, 所以唔會打, 等過十年吧 XD !

Master NLP 提到...

謝謝!:)

Unknown 提到...

真係未聽過。
謝謝你!

Lisa 提到...

呢個是緣也是命運, 也可能是我的責任要把呢個訊息帶來今日的網路上 !
如果當年(1962)印尼軍唔係去搶奪西巴布亞, 而我父母帶我地跟荷蘭政府退回荷蘭, 我是受唔到西方教育, 今時今日還是個無知女人 ! XD !