2015年12月24日 星期四

李居明2016猴年預測

猴年總是一個好年, [黃金十年]由2016年開始, 但2016年猴年是火猴, 所以必有水災水淹, 農作物因為無常天氣收成不豐,  動物引發大瘟疫連累人類也有死亡 !

2016年在廳和房間走廊掛八銅錢化病符 !

2016年財星在西南, 偏財在南方, 橫財在東南, 三個南應財星大利港運 !

2016年五黃在東北, 要掛六銅錢化解 !

2016年西北防竊賊 !

2016年女性當權, 利母親、公司女老闆, 不單當權當勢, 也可以搵到快錢 !

2016年三碧是非星帶給家中爸爸多是非、遇賊、投資失利、難以大展拳腳 !

2016年也是接班年, 母親當權把權勢轉俾大仔和女兒, 所以子女接班成功 !

2016年幼子會有病劫及犯險 !

2016年是盲年, 不利婚嫁, 而2017年雙春兼潤月, 大利婚嫁 !

香港運:

港運爭吵延續, 合夥易拆, 家宅不和, 爭訟不斷, 人人孤獨自處, 看不見別人, 看不見眾生, 自私自傲, 如猴人的性格 !

猴年是世界旅遊年, 香港人眼光放向世界, 走出去置業, 例如在日本、 泰國、 台灣、 英國買樓, 而美國、 英國、 日本、 韓國也是熱門之旅遊地點; 這也帶引中國從政治、經濟、文化上走向國際 !

由2016年開始, 三年磨合期, 中港矛盾漸漸會減少 !

2016年誰放棄香港, 2018年均後悔收埸 !

2016年香港社會民生會好轉, 但小心有大騷亂的暗湧, 必有槍擊事件發生, 黑色5月爆炸三聲驚天動地 !

2016年8月7日早上10時, 香港開始轉好運; 呢個日期之前香港政府大利, 但呢個日期之後泛民和反對黨有運行, 可是因為人人都已討厭政治, 所以社會以後不再政治化 !

2016年似是水庫打開, 全港洗手間都會漏水, 水位高漲; 水又掌腎功能, 所以泌尿及前列腺均主病, 也多桃花劫, 小心性病變種, 而尿酸之毒有大增之勢, 會有很多人坐輪椅或跌倒 ! 也要小心心臟病 ! 藥還是要少吃, 因為藥好多時是毒; 未成年少女不宜隨便打[子宮癌]預防針 !

2016年也多眼疾, 令人節制手機及上網活動, 手機爆炸及幅射必成新聞 !

2016年大利西醫, 中醫在醫藥衛生上出醜聞 !

2016年香港經濟要大破財兩年, 要到2018年及2019年, 經濟才全面恢復 ! 零售仍然弱, 因為遊客減少和強美元所致, 所以失業率也較高 !

世界運:

2016年二黑病符巨門星入中, 產生最凶險之死劫, 應驗在中東恐怖火藥庫大本營, 宗教變成最凶險之戰爭 !

2015年五黃飛西方, 應驗法國大恐襲, 2016年五黃占東北, 美國、北韓多事, 所以遊北韓和美國要小心 !

2016年日本有兩年好運, 大利旅遊業, 經濟會轉好 !

2016年英國有一雷響之驚, 英女皇最忌[猴] ! 好彩2016年英、法、德三國有運行, 只要清理國內盜賊之災, 經濟和民生都有改善機會 !

2016年[10月騷動, 12月大地震], 印尼出事引發東南亞恐怖陰影; 新加坡凶星臨門 ! 泰國元氣大傷, 未及回復; 越南三年未入運, 南韓兩年有運行 !

2016年起, 中國會在這十年愈來愈好 !

2016年美國利率只會微升, 而美元升後會回順 !

2016年大利銀行, 有兩年大運 !

樓市:

2016年香港樓市再有翻生之趨勢, 因為香港房地產俾內地人托住 !

股市:

2016年股市依然有三癲, 股市大升又狂瀉 ! 2017年是股票年, 所以要在2016年底於適當時間入定貨 ! 美股會見新高後遇壓力,  所以屬反覆上落市格局, 可能是悶局一場 !

油價仍處低水平, 對駕車一族和公共交通業是好事 !

金銀市:

金屬都是升後會回, 跌後又反彈的格局, 不是單邊走向勢頭 !

外幣的走勢也一樣, 看好看淡都會中, 只有日元和澳元跌極都有限 !

利率:

2016年紅簿仔利息會好些, 不過唔好期望太高 !

15 則留言:

猛虎勇士 提到...

乜你睇得咁快!我都未睇完。

Lisa 提到...

我睇書, 最叻是跳讀, 只取出最重要的部份 XD !

Unknown 提到...

師姊可吾可能比下意見!
969此股!想入!

Lisa 提到...

Sorry, 我唔會幫人睇number 的, 而2016年都是持現金好過, 等股災先來買 !

Unknown 提到...

thank you

DLau 提到...

師姊,可否講多D關於2016年股市走勢,謝謝!

Lisa 提到...

唔係我講的呵, 是李居明說的, 2016年港股乏善可陳, 觀望較佳 !

金錢一一 提到...

"黑色5月爆炸三聲驚天動地 “係咪農曆?係就應咗!

Lisa 提到...

本書寫是新曆, 不過加起來都有3單驚嚇樓宇意外發生咗 !

Sammy 提到...

好準今年房價比大陸托住

Lisa 提到...

係, 8月股市好轉, 但還有: 2016年[10月騷動, 12月大地震] !

Sammy 提到...

24200

Sammy 提到...

9月30手上貨全部沽,意見如何?

Lisa 提到...

唔知呵, 我都無跟佢跟到足 :)

Sammy 提到...

今天瀉好似又中