2016年1月26日 星期二

2016-01-26

金銀價真係跟股市行反方向 !

17 則留言:

gogoldjoe 提到...

同海嘯時好唔同!
當時係跟跌!

Master NLP 提到...

請教係咪資金走0左去金銀避險,還是有其他原因?

Lisa 提到...

股跌, 匯跌, 油跌, 唯一可以玩的是金銀, 一定是避險啦 !

Lisa 提到...

VIX 24.15 +8.10%

gogoldjoe 提到...

我既睇法係,貨幣危機已逐漸形成!
若果純粹為避險,金融海嘯時,金銀應該上升。
但當年金價卻由9XX跌到落700邊沿!



gogoldjoe 提到...

但今次好唔同,金銀呈相反方向。

今天同海嘯最大分別是當年是金融系統流動性問題,大部份貨幣沒有出現貶值。

九年過去,貨幣一隻隻輪流貶,盧比、盧布、日元、歐元、澳元、加元……原本人仔、美元企得好好,但而家連人仔亦出問題,跟三十年代一樣,最後所有pressure會落晒美元,結果會點?

我預計或者唔會喺兩三年內見美元大貶,但十年內很大機會見,五年內機會亦好高,而人仔只係剛剛開始貶,Lisa要小心!

gogoldjoe 提到...

雖則中國高層多番強調人仔唔會貶,但反而令我諗起1949年英鎊貶值,當年英相一年內前後八次強調英鎊不會貶,最終卻大幅再貶。

Lisa 提到...

也是為炒作 !
當年跌因為是見雙頂 !
己分散投資, 有實金實銀做對沖, 而在1200樓下可以繼續買:)

gogoldjoe 提到...

有分散就好了!

不過拎住現金,跌極點都好過股票!

多隻大紅籌已跌穿海嘯價,例如中人壽,己落到$18.XX

實在好吸引,長遠真係可考慮吸納,當然要等佢再落一啲!

Lisa 提到...

我反而會用港幣買實金實銀, 而人民幣繼續保留收高息 !

gogoldjoe 提到...

當年印象好深,金銀一路落,我一路追!

Lisa 提到...

股票真係唔會買, 因為真係無保章, 跌到17000都可以, 去到10000也可以 !

Lisa 提到...

我當年在雙頂沽過一次唔要的金飾, 之後由700升去1800都是買, 由1900跌到今日又是買 XDDD !

gogoldjoe 提到...

人仔要小心,但我覺得歐元更要小心!

因為人仔貶值,純粹衝擊環球生產成本,而家仍未有好多國際儲備人仔。

歐元卻是環球第二大儲備貨幣,一貶會好大鑊!

而且人仔仲未自由流通,離岸價可以落,在岸價卻完全係政府控制之下。

但歐元完全自由流通,若被市場拋售,就會引發歐元利率火山!

Master NLP 提到...

Lisa有耐力、實力,可以繼續買XD!

gogoldjoe 提到...

股票真係唔會買, 因為真係無保章, 跌到17000都可以, 去到10000也可以 !

===================================
見解相同!

Lisa 提到...

個個貨幣都在貶, 你走得去邊, 而最後美元都會跌 !
要放資金去無息的美元, 不如留在收息的人民幣 !
又唔想全部資金買入實金實銀, 一有波動一定訓唔著, 所以分散持有就是啦 !