2016年5月27日 星期五

聯合國組候命維和部隊 1.5萬人中國或佔半

on.cc東網專訊

【on.cc東網專訊】 聯合國維和行動副秘書長拉德蘇(Herve Ladsous)周四表示,正計劃組織一支1.5萬人的候命部隊,以能迅速部署至戰亂地區執行任務,正準備要求中國派出8000人。

中國去年曾宣布準備建立一支8000人的待命維和部隊,而拉德蘇雖未點明部隊的組成國家,但他正計劃下月到訪中國,討論有關該隊8000人部隊事宜。他受訪時表示,希望能在今年底前組成該支1.5萬人部隊。

目前有逾10萬名士兵或警員,為聯合國執行共16個任務。若中國派出8000部隊,中國將會成為聯合國部隊及警員的最大貢獻國之一。

3 則留言:

Ryan 提到...

所以話呢,有錢有面,有錢有權,有錢有力,有錢講野有人聽,.......無錢就.....呢個世界就係咁現實。

Lisa 提到...

所以中國一定要強, 全球華人都有好日子過, 想中國政府死的香港人, 就想自已都死, 因為外國人分唔出你地邊個打邊個 (廣東話真妙 !)

Ryan 提到...

香港太多漢奸無計。大陸仆街,所有華人都會係地底泥,華人與狗,不得進入,咁簡單嘅道理都唔明?漢奸以為做狗,高級過做華人,有人唔做,要做狗!