2016年5月31日 星期二

魚缸通:五窮月尾反低潮

money18.on.cc

港股即將脫離「五窮月」,即使嚟緊係「六絕月」,散戶都一於少理,齊齊追貨!致富證券將軍澳分行助理經理梁柏樺(Ray)話,股友尋日起已出動追貨,主力吸中港券商股同內險股;加上抽iBond 6都係今日主要節目之一,所以分行同事都做到踢晒腳。

Ray又話,因為希臘違約問題暫緩,加上市場唱美國會加息,令佢哋覺得環球經濟有改善,壞消息似乎已盡出,股市又升穿咗下降軌,所以拿拿聲買貨,部分股友今早6.8元追入中國銀河(06881),打算揸耐啲;而尋日2.33元買入國泰君安(01788)嘅股友都忍手,計劃約2.6元先出貨。

另外,內險股都有粉絲追捧,中國平安(02318)、中國太平(00966)等亦有料到。

iBond 6今日開始接受認購,券商行見少量人龍排隊申購。

2 則留言:

Cherry 提到...

Hey Lisa,我仲記得當時第一年抽ibond, 一手可獨得44手呢=P

Lisa 提到...

Cherry,

我唔會抽Ibond, 因為我的港元是預生活費和額外支出, 唔會綁死, 但就有買人民幣國債 !