2016年6月30日 星期四

歐盟警告:英進入歐盟自由貿易區須接受移民

好霸道, 脫歐都擺脫唔到 ?

其實英國是第一個出來反抗俾人控制的西歐國家, 是第一個加入亞投行的國家 !

on.cc東網專訊

【on.cc東網專訊】 英國周三首度嘗到未來脫離歐盟後的滋味,歐盟領袖召開無英國首相出席的峰會後警告,倫敦必須接受歐盟的移民,才能進入歐盟的自由貿易區。

舉行40年來首度沒有英國代表出席的峰會後,政府首腦在聲明中說,英國將被視為擁有「權利和義務」的第三國。歐洲理事會主席圖斯克在記者會說,繼續進入歐盟5億人口的的龐大單一市場,須要接納4大自由,包括出入境自由。

另外,法國總統奧朗德周三警告,英國離開歐盟後,倫敦市金融區將需要放棄處理歐元貨幣交易的角色。奧朗德說,倫敦市有很多歐元交易的銀行結算所,歐洲其他金融中心應準備由倫敦接管有關操作。

2 則留言:

Ryan 提到...

英國佬今次好古怪,特別係揸旗果個,一出結果,即刻話辭職唔撈,到左十月,交個波比下任,又話唔會有第二次公投,好似計好哂數,快刀斬亂麻,焗上橋,唔比返轉頭。美國佬仲怪,人地都未出聲,就話歐盟唔好報復英國佬,以前邊會講到出口架,大家心知就算,睇怕大獲野就快要爆,攬炒。

Lisa 提到...

係呀, 又說英女皇同意脫歐, 但傳說中佢又係班精英的頭頭, 唔知搞乜野 ?
打救人類 ?