2016年9月24日 星期六

騰訊挑戰Model S 揭Tesla安全漏洞

一早說過唔敢坐 !

on.cc東網專訊

【on.cc東網專訊】 正當大家憧憬自動駕駛系統Autopilot嘅應用有幾咁厲害,忽然爆出特斯拉(Tesla)旗下Model S有安全漏洞。話說一家知名嘅白帽黑客--「騰訊科恩實驗室」上載一條影片,影片顯示原來可以透過「無物理接觸遠程攻擊」,成功隔空入侵同遙控Model S駕駛系統,即係由「自動」變咗「他動」,聽落相當恐怖。

影片全長8分49秒,前半段展示了Tesla Model S P85在停車模式時,可被人透過網絡入侵駕駛系統,繼而可以遙距控制車內的顯示器、天窗、方向燈,以及坐椅,更可以在沒有解鎖的情況下開啟車門。影片後半段,則以Tesla Model S 75D作示範。在Tesla Model S 75D行駛模式時,可以成功控制水撥、倒後鏡,以及車尾箱的開關。最值得留意的是,「騰訊科恩實驗室」成功遙距控制,令本來行駛中的車輛突然煞車。

騰訊科恩話,團隊喺過去幾個月嘅研究發現,如果Model S被接入惡意嘅WiFi熱點然後上網,黑客有機會對駕駛系統作出遙控。科恩發現有關安全漏洞後,已經即時同Tesla報告,又話合作修復漏洞乜乜乜。 Tesla都知驚,依家透過OTA無線方式為全球嘅Model S進行系統修復,以求解除威脅。Model S車主有乜符?咪就係按照Tesla嘅提示,盡快更新最新官方軟件囉。

據了解,呢間騰訊控股(00700)旗下嘅「白帽黑客」團隊發現漏洞後,被封為「鋼鐵俠」嘅Tesla行政總裁馬斯克(Elon Musk),已經在Twitter被網友追問,事件是否反映Model S有安全風險,馬斯克強調只屬個別事件,至今未有Tesla車主受到影響。

唔講唔知,「白帽黑客(White Hat Hacker)」嘅天職,就係主動出擊,務求盡早發現網絡與軟件安全漏洞,費事畀位黑客入。而騰訊科恩之前已經連續4年參加國際黑客大賽,仲贏咗8個單項冠軍,可謂網絡保安行業嘅「白帽高手」。

Model S被黑客隔空入侵,是否會影響Tesla的銷情呢?新鴻基金融財富管理策略師溫傑認為,由於Tesla已主動與騰訊科恩合作處理有關問題,加上今次不屬於 惡意入侵,相信事件不足以打擊車主對Model S及Tesla的信心。不過他承認,黑客入侵風險令自動駕駛技術可靠程度受挑戰,車主對有關技術會有更強戒心。

沒有留言: