2016年11月22日 星期二

投資車位?湯文亮:太困身 唔值得

車位真係會好費神, 又無保障可以一定租得出, 管理又難唔可以鎖住佢 !

on.cc東網專訊

【on.cc東網專訊】 紀惠集團行政總裁湯文亮撰文指,最近車位熱賣,但他已退出車位投資市場,專注投資舖位及甲級寫字樓,收獲仍然不俗,而所費心機較投資車位輕鬆得多。

湯文亮道出投資車位的辛酸,指今日買的車位,幾個月後仍然租不出,或者是斷斷續續租出,為了幾個車位的租務,實在太費時間。他曾經嘗試將車位交到物業代理放租,往往受到冷淡對待,或者被敷衍了事,結果凡事要親力親為。

湯文亮強調,不是叫人不要買車位,自用當然無問題,但用作投資,開始時不要多買,三、兩個就可以。如果覺得很麻煩,很困身,就應該停止。如果認為即使租唔出,只要車位升值,他日賣走時一樣是賺錢,這種想法不要得。

「投資物業一定要有雙重收益,包括租金及物業升值,否則就算有錢賺,都不算是一個成功投資項目」。

沒有留言: