2016年11月24日 星期四

港人低估退休開支 銀髮月光族機率急升!

好多年無講過了: 小心惡性通脹 !

money18.on.cc

想退休?但低估退休後開支,分分鐘變成「銀髮月光族」!康宏金融集團一項退休調查發現,香港人理想的平均退休年齡係58.2歲,有16.3%仲打算50歲之前就「退落嚟」,而且愈後生的就愈想早退休。

然而,受訪者嚴重低估退休後的每月開支,只預計退休之後每個月使1.26萬港元,較政府估計的2.26萬元存巨額落差。換言之,好有可能加入銀髮大隊後唔夠錢「搣」,隨時成為「銀髮月光族」!

調查又發現,有33%受訪者未為退休做準備,平均去到29.3歲先開始為退休進行儲蓄。而就算有準備,當中有37.9%只係依靠強積金做退休投資工具,可悲嘅係,大家認為自己份強積金只係夠「搣」6.4年,所以有92%認為強積金唔夠支撐退休生活。

香港樓價租金升到嘭嘭聲,調查亦發現,有43.9%受訪者認為退休後的最大開支係房屋,而且今年對住屋的憂慮更甚,較去年大幅增加7.2%;另兩大退休開支為醫療(54.4%)同日常生活使費(52.5%)。

調查由康宏金融集團委託機構於9月至10月電話訪問了802名強積金供款人。

沒有留言: