2016年12月2日 星期五

好經紀難遇




2009年租咗深圳層樓出去, 個惡租客一路唔肯加租, 而我提老公好多次收返自用, 佢又唔理 ! 收到的租金已低市價50% ! 

好彩近來遇到個好經紀, 佢幫我地收返層樓, 又因為佢自己想由2房搬去3房, 所以同我地租來住 ! 

雖然我地收返的租金會低市價30%, 不過都高過舊租金20%, 而佢會全包新裝修和家具的用費, 所以我地當交個朋友, 同佢兩公婆簽咗3年約 !

老公有時都有好多野請佢幫忙, 而我地呢3年又少咗好多煩惱 !

投資好樓盤, 應長不應短 !  

呢位經紀, 應說是地產代理合夥人, 說佢以前買過後座樓, 但佢老婆唔鍾意賣咗, 之後樓價升咗, 所以在後街買咗2房, 而依家一對仔女大咗, 所以要搬3房 !

4 則留言:

Cherry 提到...

租霸真的防不勝防,祝Lisa妳下次好運!

Master NLP 提到...

租金少30%都唔係問題,最緊要揾到個好租客,準時交租同埋唔會破壞你間屋 :)

Lisa 提到...

依定唔須煩啦 :)

Lisa 提到...

佢老婆好興奮, 想學樓下有個單位豪裝, 所以帶我同老公落過去睇 !