2016年12月8日 星期四

實無friend做!今個聖誕最恐怖嘅禮物

on.cc東網專訊

【on.cc東網專訊】 一插即破壞電腦!《東網》月前曾報道過嘅一款「USB Killer」手指,據《東網》最新消息,現在已經正式量產,人人可以買得到,而且網上價錢僅售50美元(約390港元)。適逢今個月底就係聖誕節及元旦假期,呢隻「USB Killer」手指,擺到明係想食正佳節當前,大賺特賺啦!

相信一向有留意開《東網》嘅朋友都知道現時有一款電腦殺手嘅小型產品--「USB Killer」,外表只是一隻USB手指,但實際上只要插入電腦,最近就連遊戲機甚或智能手機,都會即時冒煙,輕則毁掉USB插口,重則電腦及遊戲機主機板、手機都會燒掉!

呢隻「USB Killer」原理好簡單,內置電容會在充滿電後向USB接口釋放高達220V的負電湧,足以燒毀USB接口,甚至主機板。而且如果一次沒毀掉目標設備,「USB Killer」更會多次釋放負電湧,直到電容沒電為止。最終結果就係你部電腦螢幕即時黑晒,冒煙同燒掉!

聖誕節可謂普世歡騰嘅大日子,如果收到神秘禮物,打開睇睇咁啱又係一隻USB手指嘅話,大家就要小心了,因為呢款產品喺測試中已經成功殺掉ThinkPad舊款手提電腦、全新MacBook Pro、Xbox One及Google Pixel手機。到其時,試幻想一吓,俗稱「拆禮物日」(Boxing Day)嗰日,一隻隻「USB Killer」一一插破各位部電腦、遊戲機同埋智能手機,連環大爆炸,真係都唔知好嬲定好笑了!

講開呢隻咁抵死嘅「USB Killer」,究竟佢喺乜野人發明出嚟架!原來資料顯示,家陣開始量產嘅「USB Killer」已經係2.0版本,而第一代嘅「USB Killer」係嚟自一位俄羅斯研究人員Dark Purple,據指其實係一Team人嚟嘅,佢地去年曾經製作出一款「USB Killer」手指,而且其後更開發出一個2.0版本,只需插在電腦或其他裝置上便可即時將底板燒毀,令它們再無法運作。

之不過,原來呢款又可以稱佢為電腦界「攞你命3000」嘅「USB Killer」,我哋香港嘅朋友幾個月前亦曾將佢發揚光大,並曾悄悄在市場上售賣。現在市場上售賣嘅第二代,估計由呢位香港朋友嘅公司進行量產添。

呢位香港朋友早前曾接受《東網》記者查詢時聲稱,產品並非用於邪惡目的,而是用來測試被插入的電子設備能否抵禦電源功率劇變的惡性攻擊,並指,市面上95%有USB插口嘅電子裝置(包括電腦、手提電話、電視等),都過唔到「USB Killer」嘅測試。

奈何,呢位香港朋友自從上次回應過記者簡單問題後,直到現時量產了,記者現仍未能再成功聯絡到他!

沒有留言: