2017年4月27日 星期四

慳仔慳妹嗌移民!港物價激貴 油價冠全球

on.cc東網專訊

外媒howmuch.net根據《經濟學人》雜誌早前公布嘅《全球十大城市生活成本》調查,總結出呢十個城市最適合那類人士居住嘅指南。整體嚟講,就算唔計樓價,新加坡同香港整體物價係全球數一數二!

物價雖然貴,但呢十個城市彼此間比較下,howmuch.net就總結出不同人士應該點樣選擇在那個城市居住嘞!好似香港地少車多,howmuch.net發覺到過去10年,香港油價一直係十大城市中最貴,每加侖超過6.5美元(約50.7港元),所以電動車市場喺呢度絕對有發展潛力。

所以如果想慳油錢,建議你不妨考慮移民到紐約,因為佢哋嘅油價係咁多個城市中最平,一加侖都係2.3美元(約17.9港元)。不過,如果你係煙民就要考慮清楚喇!因為一包煙都要成14美元,係10年前嘅double。

麵包最貴係邊度?竟然係首爾,嗰度嘅麵包同餐酒係咁多個城市之中最貴,一磅麵包要成6.72美元,足足貴過位於榜尾嘅新加坡4倍;同時亦相對10年前貴咗2.5倍。至於餐酒方面,首爾一枝普通嘅紅酒,竟然都要近27美元,如果唔想飲到窮,就要去日內瓦,當地一枝酒只需要8美元啫!

沒有留言: