2012年5月4日 星期五

空頭支票過數 網民連環中招

呢樣大家要注意, 以前我做證券行時, 經理成日同我地說, 支票和本票, 一定要[good]咗先好俾客買野 ! 當時我唔明, 點解本票都會出事, 唔係銀行已扣起錢的嗎 ?

原來如有人俾咗本票你, 之後走去銀行報失, 你一樣收唔到錢 ! 小心, 小心 ! 最好一手交現金, 才一手交貨!


蘋果日報

【本報訊】中銀紀念鈔炒得火紅,原價 6,000元的 30連張炒至五萬元一張,吸引不少抽不中「大獎」的市民炒上炒。網上近日流傳一名肥仔老千,以老舊「過數橋」騙走紀念鈔,令至少兩名炒家血本無歸,最終報警。事主將肥仔老千相片放上網,呼籲炒家們小心。 記者:陳達浩 譚志輝 梁偉權

「係佢啦!我唔會認錯!」讀中六的 Tom指着肥仔老千相片說。相中人 20多歲,肥胖身材,深色短髮戴眼鏡,穿牛仔褲,外表斯文,卻令 Tom白白賠上四張中銀單鈔,損失 5,000多元。 3月初 Tom在網上放售四張中銀紀念單鈔,叫價 9,500元,如果成功放售獲利會近倍,其後他收到肥仔來電相約交收。 翌日 Tom到觀塘港鐵站的恒生銀行赴約,肥仔老千拖着他的女友出現。肥仔表示可用櫃員機過數, Tom不虞有詐,即向肥仔提供戶口號碼,未幾肥仔聲稱已成功轉賬, Tom即時查看戶口,果然發現總結餘確實多了 9,500元,但他未有留意可動用結餘金額,便奉上四張紀念票。 Tom翌日到銀行打簿,發覺該 9,500元未有過數,查詢下銀行稱該筆錢乃空頭支票,之後 Tom無法聯絡肥仔,只好報警。

 網友熱議 合力追緝

另一名中招大專生 Sam,同被騙去四張單鈔。 Sam事後在上網呻笨,隨即引起網友熱議,有人主動與他聯絡,稱疑被同一人所騙,更有事主拍下肥仔廬山真面目供大家認人,合力追緝肥仔老千。 金融界立法會議員詹培忠表示,一般來說,經櫃員機轉賬,來往的戶口又是同一銀行,總結餘和可動用結餘該同步增減;收款人應致電銀行確認,確保萬無一失。

幸保不失

「㩒唔到錢 就知有問題」 用「過數橋」行騙的肥仔老千,曾試圖騙取價值動輒數萬元的 30連張中銀紀念鈔,但遇上醒目事主結果失手而回。任職印刷業的 Andy,早前抽中三十連張,希望賣出好價錢,於是在網上放售,豈料遇上肥仔老千,後者答應以 51,000元收購,險些中招。

肥仔身份證唔似樣

肥仔老千同使用「過數橋」行騙, Andy說:「我戶口本來得百幾蚊,見佢好似入咗五萬一,我就試吓㩒三百蚊出嚟,點知唔得,我就知有問題啦!」當時肥仔出示一張名字為「林霆鋒」的身份證給 Andy拍下,聲稱如有問題可憑相報警,要求拍下後立刻交貨。 「我覺得張身份證同佢個樣好唔同,佢話以前唔識打扮喎,我影低咗,但諗諗吓都係唔可以交貨住,一定要確定收到錢先。」肥仔最後悻然離去,事後 Andy亦確認戶口沒有過數,於是向警署備案。 Andy事後將疑似老千身份證打格後放上網供大家參考,「雖然我無中招,但我相信個老千唔會收手,希望其他人小心啲。」 《蘋果》記者

2 則留言:

嘉芙蓮 提到...

係呀,我試過去銀行入本票叫佢mark good,佢地居然話吾使㗎啦,本票冇事,好彩果次真係冇事。吾係就冇人負責㗎喇。成十幾萬,都驚驚地。

Lisa 提到...

回嘉芙蓮,
個銀行唔應該咁無知的 @_@