2020年1月14日 星期二

香港銀行人民幣新政策

見到網上一些訊息, 所以去銀行順便問一問新政策 !


以前在銀行櫃台你可以存人或提取人民幣現鈔2萬免收費, 而依家有些銀行已要收費唔理你提取或存入幾多 !

已知銀行櫃台存入人民幣現鈔須收費的銀行:

中信銀行
中國銀行
交通銀行
招商永隆 - 2019年1月31起須俾總存款額0.25%或最少港幣150元

上海商業銀行櫃台入數人民幣現鈔已由以前的29,000人民幣免費入數減之15,000人民幣或150張

由2019年11月1日起, 大新銀行櫃台入數人民幣現鈔已由以前的20,000人民幣免費入數減之5,000人民幣, 多過呢個數須俾0.25%用費

已知銀行櫃台提取人民幣現鈔須收費的銀行:

中信銀行
交通銀行 
招商永隆 - 無說提取自己戶口的人民幣, 但2019年1月31起兌換人民幣現鈔須俾總存款額0.25%或最少港幣150元 (朋友說, 去過問, 提取自己戶口人民幣現鈔2萬元是免用費)

戶口人民幣兌換回港幣
以前你在銀行一日只可以買入或賣出2萬人民幣, 而依家只要不是現鈔是不設限額的, 所以比以前方便好多啦 !

本人本來在煩, 如果要沽人民幣買樓都唔知要搞幾耐, 好彩不須煩呢樣啦 !

轉移銀行戶口內的人民幣:
除咗用網上銀行或電話銀行, 還可以用支票或銀行本票, 通常本票會貴過支票, 因為本票須每張計, 而支票是每本支票簿計用費, 但有些理財戶口是免支票費, 而65歲以上長者可以在某些銀行免本票費 !

已知65歲以上長者可以免本票費用的銀行:

中信銀行
招商永陸銀行
大眾銀行
上海商業銀行
恒生銀行

工商銀行 - 長者半價

匯人民幣去內地:
每日只可以匯8萬人民幣去內地自己名的戶口, 年限是5萬元美元,以及每次匯款均要收210港元的手續費等!
想匯去第三者名, 就要先匯去內地自己戶口, 才返去內地轉賬 !
在內地匯錢好平, 只須15至50人民幣 !

匯港元去內地就無限額, 也可以匯俾第三者, 但在內地想用港元或外幣轉換人民幣, 又有每人年限5萬美元的限制, 但你可以轉錢俾親人叫佢地幫你換錢 !
新:工銀亞洲推「 灣區服務通 」investtalk-lisa.blogspot.com/2019/06/blog-post_23.html

匯人民幣返香港:
沒試過, 好似只可以匯出早前匯入的錢, 所以多數是帶2萬人民幣過關 ! 
賣樓的錢須有証明單據也可以匯出來香港 !

希望將來大灣區匯錢會變簡單 !

update: 2020-01-13

2019-08-06
出咗去買2萬人民幣@1.1144121 , 買完先問係唔係每日只可以買2萬人民幣, 原來out 啦, 想買幾多都可以, 只要唔係提出現鈔, 是人民幣自由找換前進的一大步 !

8 則留言:

散仔 提到...

Lisa, 你諗住買香港樓咩?

Lisa 提到...

等樓價跌買多間俾仔女住 :)

散仔 提到...

我估緊今次樓市個浪嘅頂位係邊,有可能在2018至2019到。
與你感覺像舊朋友,所以提醒小心留意一下。

Unknown 提到...

多謝樓主,好好的網誌!
我係Google波浪搵到的。


見主題講人民幣,多口講一句:
人民幣似在前浪0.618止步,
美方不滿人仔貶值似要做嘢了。

Lisa 提到...

散仔, 我都估係舊曆年後有機會 :)

Lisa 提到...

Nick Fu, 美國唔會接受高美元阻出口的, 而中國政府都唔會俾人民幣無止境下跌的 :)

gogoldjoe 提到...

謝謝LISA分享

Lisa 提到...

本來放咗一半人民幣和一些金粒, 依家滿手的港元又唔買樓都好驚, 買返一些人民幣會安全 D......