2020年1月16日 星期四

羅傑斯:香港不再是投資者亞洲首選地

信報財經新聞

有「商品大王」之稱的著名投資者羅傑斯(Jim Rogers)表示,香港經濟受到重創,相信現在開始轉好,暫時未見大量海外投資者撤離香港,但持續多月的社會動盪,可能令部分選擇投資亞洲的投資者,不再視香港為首選地,會考慮選擇局勢較穩定的地區。

他指出,基於擔心香港未來發展,海外投資者或會減少。現時香港對國際投資者的吸引力,主要是由於中國市場未完全開放,但若上海市場全面開放後,吸引力可能優於香港。

對於中美簽訂首階段貿易協議,羅傑斯表示,若美國經濟轉差,總統特朗普或會再諉過於中國、墨西哥等國家,貿易戰或會重臨。他相信,特朗普會在總統大選前致力保持經濟向好,但對大選後的形勢感憂慮。

油價方面,他指出,隨着未來兩至三年原油庫存減少,油價會再向上。

2 則留言:

simon740@ymail.com 提到...

有甘既淋病政府, 再加中聯辦攪亂, 老董掏空香港幾十年儲備!唔死至奇!
上海開放?唔好忘記一夜熄燈既故事,
開放資訊自由? 開放資本自由? 開放進出口自由? 改行普通法? 開放銀行體系?
中共管治下...不可能!

Lisa 提到...

呢個又是黑衣人思維....

中國唔可以全開放.....唔可以俾洋人入來任搶中國人的財富....
只睇日本和台灣, 俾美國控制住.......