2012年5月21日 星期一

張德熙:金價下半年反彈

文匯報

香港文匯報訊(記者 陳遠威)受歐債危機影響,近期黃金價格大幅波動。業內人士認為,雖然近期金價有所反彈,但有可能再試低位,但未來幾年仍看好金價的走勢。
金銀業貿易場理事長張德熙昨日出席「直擊金磚五國」尋金之旅研討會時表示,不排除金價會下試上次低位每盎司1,522美元,甚至更低的1,400至1,500美元,但若築成雙底後,有可能在今年第三、四季度反彈,而未來兩、三年仍然看好。
王冠一料跌定後回升至1800
冠一資產管理首席策略師王冠一昨日亦在同一場合表示,金價有可能再試低位,若未來金價跌至1,522美元後反彈,那麼金價有可能已經築成雙底,金價走勢會向好,有機會升至每盎司1,800美元。
張德熙並表示,歡迎港交所收購倫敦金屬交易所(LME),指收購有助行業發展,可提升香港的金融地位,市場能從中獲益。他說,LME是從事期貨交易,而香港金銀業貿易場是從事現貨交易,兩者可互相補充。

7 則留言:

細芬女 提到...

lisa姐

你點睇kitco隻鈮幣, 唔知行情點, 我見國際都有鈮幣, 係另一間廠, so far靜係見過呢兩隻, 不過kitco果隻就可以一次過買晒成套...好似幾okay...係有少少off topic...因為唔係全銀...

Lisa 提到...

回細芬女,
Kitco 鈮幣太貴啦, 所以唔會買 :)
兩年前見過168糟老大買, 有D想買, 不過依家唔買啦 !

猛虎勇士 提到...

LPM 10 oz 龍賣晒 >_<
你地買得咁快,都唔留番個俾我............

Lisa 提到...

回猛虎勇士,
叫旺旺或Ivan幫你訂囉 :)

Chic Wong 提到...

貴好多呢,lpm仲平過g標價,印象中
佢會返貨架啦實~

Macy 提到...

專家見金價稍升即時改口金價將來會向好,轉軚之快真的令人大開眼界,不過Macy也希望在此跌浪中大家買到心頭好之餘亦買到平貨儲備,不失為一件美事 !!

細芬女 提到...

多謝意見, 咁我睇定啲先...