2016年2月6日 星期六

東網: 北京取消境外人買樓工作時間限制

北京市住建委連同商務部、發改委、人民銀行、工商總局、外匯局等六部委下發《關於調整房地產市場外資准入和管理有關政策的通知》,持有工作簽證的境外個人 在北京沒有房產,可以購買1套用作自住的住宅物業,取消境外個人買樓需要在境內工作超過1年的時間限制,並已於2月4日起生效。

17 則留言:

jackli 提到...

有人敢買先得嫁 XDDD
隨時被人強徵

Lisa 提到...

大把華橋和外國人在大陸買樓 !

雪道浪投 提到...

送比我都驚

JJ先生 提到...

其實大陸現在D樓咁貴, 買樓風險不少, 除非相信自己還會長時期在北京打工, 不過, 好多人都係為左份工, 才去那裡, 話哂污染好勁.

新春又臨到, 在這祝願LISA姐你, 新春大吉, 一年好過一年, 年年開心又健康, 在猴年裡, 事事如意(CCEU), 身體健康, 閤府安康, 財運兩旺, 福氣詳和.

Lisa 提到...

謝 Joesph :)
我都祝你身體健康, 福星高照, 心想事成 !

Lisa 提到...

點解之前會限制外國人買樓, 是因為樓價俾人炒到好高, 特別是上海和北京, 廣州市和深圳都無咁犀利, 所以依家放寬對好多人來說是機會 !

Lisa 提到...

我就唔會買北京樓, 因為對我來說是太遠啦 !

JJ先生 提到...

現在大6 樓價咁高, 唔可能再好似10年前咁升法, 買來自住就可以, 炒就唔得了.

還有, 大6有外匯管制, 外國人如我們, 賺到錢都唔可以立刻把錢匯走.

當然蛇有蛇路匯出D錢, 但都會唔見1成咖.

Lisa 提到...

就係唔俾你地去炒, 炒高價又走資, 傻的嗎 ?
可以自住, 也可以收租 ! :)

Lisa 提到...

如果Joesph 你娶到個北京妹, 我諗你都會買間自住啦 ! :)

jackli 提到...

大陸樓多到無人住
租金回報未必穩定
同埋 只系比你買一間 唔比你整大個餅
勞心勞力

Lisa 提到...

整餅是有風險的, 唔整好過整 !
有本事就full pay 啦 !
只諗住發達是無用的, 想有錢, 就要腳踏實地, 努力賺錢, 一間間咁買, 而唁係借大錢去博, 因為一逆景, 可以翻船 !
依家D人只記得 YC整餅成功, 而忘記有幾多人炒樓破產 !

Lisa 提到...

而大陸樓多到無人住又是上腦, 因為無人住的樓多在偏遠地方, 又唔見市區無人住 !

Kai 提到...

Lisa姐新年快樂.
搵錢要多睇新聞, 數據, 理性分析, 但每人睇法唔同, 無必要太在乎.

誰對誰錯, 一年半年未必知道, 但十年, 廿年後, 啱個班, 自然會累積財富, 享受成果.

祝大家猴年身體健康, 大吉大利.

Lisa 提到...

恭喜發財, 新年快樂 :)

所以我講過就算, 因為輸贏是自已的, 也不須賺幾多掛大樹 ;)

Satan_Wong 提到...

YC是誰??

Lisa 提到...

http://yc-blog.tumblr.com/page/6