2016年2月25日 星期四

蘋果日報: 曹仁超辭世 遺作未刊登 「恒指可能跌至8576點」

著名財經專欄作家曹仁超本周日(2月21日)離世。

即將刊登的三月刊,曹SIR對市況不感樂觀。指大市熊市二期最高點是去年4月的28588點,至今年2月中旬,已大跌10269點或36%,很可能已步入熊市三期。他直言,現時很難估向下跌有幾多,淡市莫估底,可能是40%,亦可能是70%,以去年4月高位計,恒指可能要跌至17152點,甚至8576點

他更稱,自己於2008年損失慘重後,不再相信「價值投資」,改信「趨勢投資」,並指出成功投資者必須有良好分析能力、Innovation和紀律(止蝕不止賺),但自己曾因為2009年Innovation甚差,因而錯失投資新經濟的機會。

真正經歷過股災而輸過錢的人才知真章, 所以聽一些剛起步以為自已財商好高的人說話/教學是行衰運跌入「價值投資」陷阱中 !

8 則留言:

匿名 提到...

真可惜, 少了一位良師益友般的前輩

Cherry 提到...

英才早逝,RIP!

Bo 提到...

我是投資新手, 請問樓主如何看今年股市?

Lisa 提到...

新手就唔可以懶, 要自已去追文, 因為我己把今年預測都寫了出來 !

jackli 提到...

haha
無錯
姨姨嘅文我日日追嫁

Lisa 提到...

乖啦 :)

駱頌天 提到...

Lisa姨姨,
我都係新手,
多謝你教咗我好多嘢:)

記得你之前都有提過價值投資,
但呢度你提嘅『價值投資」陷阱』係指乜嘢啊?

Lisa 提到...

『價值投資」陷阱』係指D人以為自已在價值投資, 其實在玩鴕鳥遊戲, 把頸塞在沙堆無眼睇股價的波動, 由得股價升跌 ! 到跌到好殘時, 想救都難啦 !