2012年4月28日 星期六

一套澳洲第一期生肖馬

2oz+1oz+1/2oz

能儲齊呢套幣, 須多謝兩位朋友, 不過唔知佢地想唔想俾人知, 所以我都唔講名啦, 只希望佢地知我心中感激 !

呢套已變收藏幣多過增值幣啦 !

好彩 PM 已一早証實唔再重鑄第一期生肖 !
www.perthmintbullion.com/blog

56 則留言:

Chic Wong 提到...

其實近排有個疑惑,類似一系,或將來既二系,再過多十年,其實係咪好大機會有價無市呢,因此人多貪新忘舊,新幣常常出,越出越靚,而舊幣貴,真正追求舊野既人唔多,新入既除非好有財力或好中意,唔係都會由新儲起。
甘,如果係想儲一套第時放,又好似未必甘易如願,如儲黎自留就另計。
買多了開始想緊呢的問題~

Master NLP 提到...

一期馬好貴@_@

Lisa 提到...

回Chic Wong,
新貨價格接近 spot, 可以買多 D, 舊貨價貴買少 D, 就係咁唔須多煩惱 XDDD !

Lisa 提到...

回nlpsonia,
多得朋友愛護, 所以唔曬我花太多錢 :)

猛虎勇士 提到...

回chic,
你想的正是我近來所想的,所以我都只追2期生肖。

Lisa 提到...

其實第一期生肖愈來愈難買到貨啦, 除外國金銀網, 好旺角連國際錢幣都無貨啦, 只有二樓陳小姐還有 2盡司牛/虎/狗, 1300蚊一枚, 平過 gainesville 或 apmex XD !

猛虎勇士 提到...

我覺得這個是收藏價,也不知幾時re-mint,而且產量也不少。 還是從新儲起好。

Lisa 提到...

星期六順邊去好旺角行一轉, 三樓醫師賣 10盎司二期牛叫價 9,500蚊, 真痴線 !
2盎司賣 950蚊, 還算合理所以我買咗, 不過隻盒有少少花 !

猛虎勇士 提到...

醫師係咁架啦,佢好似唔至在個一千幾百幣錢,二三百幫人針一次重好搵。不過有時會有合理價的貨。過幾個星期問價錢又會唔同。

Chic Wong 提到...

我見個個插滿哂針係個頭,有無人試過得唔得,睇到都心寒,始終係插頭,唔講得笑!

Lisa 提到...

醫師勁好生意, 所以醫術一定得, 不過太多病人, 我下次都唔去啦 @_@

旺旺 提到...

lisa
兩安士馬。你係咪在好旺角買?
之前我見到一隻。個盒花左。我唔要俾番老闆娘。之後連外國網都未見過。

我近排由儲5安。10安。轉左儲2安。做左club未明左儲細細隻既好處。唔知遲d 會唔會變成學你儲半安XD

Lisa 提到...

回旺旺,
兩安士馬唔係買, 而是幣換幣換返來的 :)
個日我在好旺角見到半盅司二期虎, 我以為妳想要, 原來妳自己已買咗 !
一期生肖 鼠/牛/虎無發行半盅司, 二期鼠/牛妳都知半盡司價格貴 !

Chic Wong 提到...

五安十安最吸引係大隻,有質感同手感,望落去的紋又清楚好多,真係幾正,幾吸引。可惜怕難放,同己!已經貴了,大舊相對又難儲存,位置上

猛虎勇士 提到...

Chic,
lpm 龍, 10安,1kg最近spot price,睇你對銀價未來幾年掂睇, 又或用10安,1kg價轉買銀條或風葉,始終lisa姐玩銀已到達投資收臧共通領域,非我所能及也!
我仍以投資幣優先.

Lisa 提到...

回猛虎勇士,
絕對正確 :)
我初買實銀時, 都是先買楓葉銀幣和 Kitco 本身的銀條, 當時 Joe 走去買銀熊貓我都提佢溢價高, 最後自己都是愈買愈多高溢價幣, 可能是大家要走的道路 XDDD !
只睇玩金銀熊貓個班人, 的確真是走火入魔 XDDD !

猛虎勇士 提到...

我覺得錢少既我,玩少少溢價高既幣會冇咁悶又可自賞又可大家吹下水.但就要選發行量好少個類,增加些少升值的機率.我會選提材大路吸引人又少於10,000發行量的.
我今後收臧幣都以呢個方向買.pm生肖除外,因洗濕左個頭^_^

Chic Wong 提到...

剛剛睇左早兩日租既碟,越睇越有共鳴,對照番呢幾個月金銀路上學既,世界比一小班人/國家控制,無論科技、武器、醫學藥品、食物,到真係有事黎,錢已經一的用都無,金銀可能會好的如果世界未走到絕路,但真正絕路時,最終係食物、水、武器最重要。到果陣,真係要搶但都唔夠人搶,哈。
當時去到呢步金銀都已經無用,但至少呢步之前都比其他野有用,所以,要好好儲落去至得!
大家共勉,加油!

我都幾本末倒置,見到靚想買多過買低溢,成日想平衡下,但暫時都高溢中(生肖),要買多的低溢平衡下!!

Chic Wong 提到...

戲名係世紀戰疫

Lisa 提到...

如果世界再去到金銀都無用時, 而糧食要搶先有時, 大家都在等死吧 !

Chic Wong 提到...

kitco多左幾隻幣喎
http://mobile.apmex.com/product/68870/2012-Canadian-24025-Glow-in-the-Dark-Dinosaur-Pachyrhinosaurus-

呢隻好似幾正,有夜光,又係一套四隻史前動物

不過,唔係銀係白銅?甘即係值唔值$288?

Lisa 提到...

回Chic Wong,
我地唔係錢幣收藏家, 而是白銀投資者 XDDD !
Kitco 的路愈走愈遠 !

Chic Wong 提到...

係啦,好奇怪,佢入既幣真係無咩人買吧我估...其實佢生意應比lpm搶左好多,唔通佢自己唔覺?

btw, 如果呢隻係銀就好了,幾吸引!

鬍鬚仔 提到...

Lisa
咁幾時整番套一期百周年兔?

Lisa 提到...

回鬍鬚仔,
1999年兔套 ?
1盎司和半盎司的放咗保管箱唔知邊個角落, 要慢慢搵出來先 XDDDD !

Lisa 提到...

Gainesville 多咗一期生肖, 價格也在降落中, 唔知 LPM 幾時有賣呢 ?

Chic Wong 提到...

買既人唔會太多吧,不過如一二期都齊又係另一種吸引同滿足,哈哈

Lisa 提到...

回Chic Wong,
因為第一期生肖已差不多無貨, 所以第二期生肖價慢慢會同第一期睇齊 !
國際錢幣有二期一盎司牛/虎/兔, 我諗(因為唔買, 所以無問)價錢是一期價 XD !

Chic Wong 提到...

而家g網虎計落都係六百零蚊@@
真係平好多比之前

Lisa 提到...

回Chic Wong,
呢樣大家要多謝旺旺, 係旺旺幫手把 D 價格禁咗落去 :)

Lisa 提到...

http://www.perthmintbullion.com/blog/blog/10-10-22/Statement_On_Mintages_Of_Perth_Mint_Bullion_Coins.aspx

For all those who have been asking about mintage figures for Perth Mint gold and silver bullion coins, accurate and up-to-date information can be downloaded here.

With the posting of these figures, I’d like to take the opportunity to remind you of our bullion strategy and clear up one or two misunderstandings that have arisen recently.

As you know, our bullion coins have a reputation for being the highest quality in the world. We differentiate them from other mint’s products by changing the designs annually and in many cases limiting their availability by mintage. These are numismatic qualities which we’ve found have given them appeal among some collectors.

Primarily, however, we regard them as bullion coins and market them as such. Issued as Australian legal tender and backed by a Western Australian Government guarantee, we try and leave no stone unturned to provide investors with complete reassurance.

This also means that we aim to be scrupulously open and honest about how many we make. Despite what I’ve seen written on the web, let me make it clear that the Australian Lunar Series I is closed off - we have not made these coins since the launch of Series II in 2008.

I’d also like to point out that we reserve the right to sell older 1oz and 1 kilo silver Lunar Series II coins. This is stated clearly in our Silver Bullion Coin brochure*:

No mintage limit applies to 1 kilo (coins)… Production of 1 kilo coins will cease at the end of the series.

The Perth Mint will produce up to 300,000 1oz coins. Production will cease when the mintage is fully sold or at the end of the series, whichever comes first.

還好第一期生肖唔會重鑄 !

Chic Wong 提到...

唔重鑄最好,至少一二期唔會跟住跌價,對藏家同市場都好。唔係大家以為斷哂貴貨都買但後尾又有貨,大家就好慘~

Lisa 提到...

回Chic Wong,
所以乜都要自己去求証, 因為昨晚差 D 俾 DC 嚇死 XDDD !

snow 提到...

Thanks for the good news!!

Chic Wong 提到...

其實呢隻一期馬都幾靚!

Lisa 提到...

回Chic Wong,
一期生肖馬現時價格:
2oz 約 1600-1850 蚊
1oz 約 900-1150 蚊
1/2oz 約 600-780 蚊

Lisa 提到...

回snow,
係呀, 因為我生肖幣多過笑翠鳥 XD !
唔係真係血本無歸 !

snow 提到...

@Lisa,

Me too !!!

鬍鬚仔 提到...

大家留意,最近 某網站 出現一批一期生肖幣,個人覺得呢批一期生肖,即使唔係假幣都係經過人工修飾,與原裝品根本是兩樣。

isvzaen 提到...

外國網?

Lisa 提到...

係啦, 俾 D 樣睇下啦 :)

DC 提到...

回LISA,
因為PM 一期生肖既 MOUSE Mintage 係寫 ”mint to order" 既,無寫有上限, 而佢亦只是出左十幾萬隻。 但二期 MOUSE Mintage 係 300,000 既,同 SALES 係 “SOLD OUT”。所以我當時認為係一期生肖啫。
搵到PM 既 official announcement 就好啦,嚇親你,真係唔好意思。。XP

旺旺 提到...

chic。lisa。
我唔單止懷疑lpm係睇住 club既價來價。這個我有理由相信。不過我唔想公開講。
我開始覺得g店都會睇住我地來做。
信唔信 XD
好彩我攪番來既老虎幣。幾十隻都全部賣晒。
大店肯減價絕對係好事。
即管睇睇g店同lpm返半安士銀龍。會唔會做我地既價210 就知了

Lisa 提到...

回旺旺,
佢地肯睇大眾反應是好事來, 對佢地生意和大家都是好事 !
我見妳半盎司龍平才落單的, 唔係唔會買, 因為我已買咗樹熊/銀龍孖幣套裝 !

Lisa 提到...

回DC,
下次講任何資料一定要加 source, 唔係謠傳就好易發生 ! 放錯誤資料唔係咁好的 !

Chic Wong 提到...

g店都睇小小既香港,會唔會太過?始終佢地大把其他客,無理由為一顆樹搞成個森林,lpm做香港就話姐。如果係真,實在太不可思議了!!

Lisa 提到...

回Chic Wong,
LPM 和 Gainesville 有聯系 !

Chic Wong 提到...

回lisa,呢個我聽你地講都知,亦唔覺得奇怪,不過係我覺得如果g都跟我地改價,好似有的不可思議姐,始終香港甘細,無必要丫

不過,點都好,減價無得頂,哈哈!

Lisa 提到...

回Chic Wong,
減價都不出奇, 因為還有一個 apmex 是競爭對手 !

Danny 提到...

半安士龍價
錢呢間都平喎,大家有試過在呢間買野嗎?
http://zlandal.com.hk

Lisa 提到...

回Danny,
平旺旺5蚊 XD !
我想買旺旺的半盎司彩鼠, 所以一次過也買半盎司孖龍(本色龍+紅龍=435蚊)

isvzaen 提到...

Lisa, 有啲得意野到了。

Lisa 提到...

回isvzaen,
乜野 ?

isvzaen 提到...

細細隻嗰啲!

Lisa 提到...

send e-mail 俾我啦 XDDD !

Lisa 提到...

回isvzaen,
正呀 ! 真是我想買的半盅司海龜和半盎司Arc de Noah !