2012年4月9日 星期一

台灣銀章和銀幣

2008年一盎司銀幣, 發行量 20,000枚, 背景台灣玉山, 前面彩色杜鵑花, 大洋賣 760蚊


母親節一盎司精造銀章, 發行量 10,000枚, 大洋賣 860蚊

上一次去大洋買咗枚藏羚羊在櫃台前俾錢時, 才見到身後有個飾櫃賣台灣幣, 而睇到幾靚的花朵銀幣, 價錢在700多800蚊沒算太貴, 所以星期五去, 買咗呢兩枚 !

上圖個枚送俾自己, 而下圖個枚諗住送俾本人媽媽 !

6 則留言:

小C9 提到...

Lisa 姐,
哈哈! 女人買野, 總有藉口. XD 不過, 2 個COINS 都好靚.:-)

Lisa 提到...

回小C9,
正是 XD !
我唔知大洋有幾多枚, 不過大男人都可以買來送俾媽媽或上面個枚, 送俾女友或老婆都得 XD !

猛虎勇士 提到...

999 ?
鏡面加色彩一安士說,我覺六百差不多,但大洋都要賺既!所以這個價錢唔算貴,更何況是送給喜歡的人,仲邊計得咁多。
你先生冇哦你?

Lisa 提到...

回猛虎勇士,
佢沒知 XDDD !

Lisa 提到...

鏡面半盎司 Britannia 都要600幾, 所以呢D一盎司算不貴啦 ! XDDD !

猛虎勇士 提到...

對!所以那9 coin set 我都唔舍得出手>_<