2008年10月13日 星期一

跟本是老千局

一到半夜十二點, 灰姑娘的馬車就變返南瓜 !

這十年來, 投資銀行把每一份物業按揭, 賣了幾十次出去, 把世上流動資金吹大成為泡沬, 推高股市和樓市 ! CDOs 浸入了全球每一個國家, 變成今日的金融海嘯 ! 現泡沬爆破了, 資金消失得無影無踪 !
所以睇怕, 想股市在短時間內上返高位 32000 是無可能的, 除非再出類似 CDO 的產品賣給傻瓜 !
我一早已說過, 股市好多人為因素, 不只睇公司業務甘簡單; 現股市沒尋完底, 如果十年後, 大市可以上反 20000 以上, 已是好好的啦 !

本來我在新聞組同網友講過, 在二萬點樓下, 會用金字塔方式買入股票, 不過經歷了清洗大平地後, 對股市不會有太大期望, 但在低位會買一些資源股防通脹 !

還有錢在手的人, 不如在樓價低位時買樓收租, 當是一盤生意, 好過在幻想持股發達 !

8 則留言:

匿名 提到...

Lisa 姐, 你認為今次衰退同1929年0個次相似嗎? 若果真係經濟轉差, 買樓/股都不能叫做好的投資吧

Lisa 提到...

我吾知 1929年, 個時沒出世 !
買股同買樓吾同, 股票買了多數是等升值, 但樓買來是收租, 可以有現金流 !當然買時須衡量自己實力, 吾係人買你又買 !
可以去睇散仔網誌或 yc網誌, 是成功買樓收租的好例子 !
你會說股票都有息派, 但現實是, 在經濟差, 公司賺吾到錢時會減少派息或吾派息的 !
還有如日本, 你想 d 股價去返高位都難 !

波波 提到...

Lisa 姐,

你睇呢十年都上唔到20,000點咁差?! 唔會啩.

Lisa 提到...

最壞時刻沒到, 熊市沒完又何來牛市 ?

ah man 提到...

Hi lisa 姐.
曾俊華成日都講 最壞的時刻沒到 ...
佢身為一個公眾人物, 真係比佢玩死 ~~~

Lisa 提到...

實話實說嘛, 說就快無事, 一漸又爆煲又俾人鬧, 所以做官都幾難做呵 !

ah man 提到...

做官很難做.
只睇任總講的先知先覺, 早上7:30係office樓下見記者..等等.

仲話香港慢人地一d ....云云.

Lisa 提到...

銀行賣高風險產品俾普遍大眾, 監管機構是抵鬧 !