2009年4月13日 星期一

世界真係細

最近幾次去廣州都係為幫親人搬新樓, 搞清潔, 買傢俱,
11日個日差不多做完要做的事, 走去廣州上下九步行街 shopping, 去到時好肚餓, 所以一路行一路搵食野的地方, 因為假期茶樓又勁多人, 所以最後見到個乜路邊雞的, 坐低叫了半隻招牌雞, 點知上來的是一碟一成熟的雞; 我同佢講我唔食有血水的雞, 叫佢整熟, 叫佐三次, 第四次又還是一樣的雞, 懷疑佢只是用熱水沖一沖又俾返我地, 所以我只是食佐半塊, 好彩白飯同湯合格, 碟豆茵炒牛柳還過得去, 下次唔會去呢間野了 !
坐係度等老公去洗手間, 脫苦海兩公婆突然企在我地飯木台前, 你話巧唔巧呢 ?
脫苦海問我好唔好食, 我答碟雞第四次出來都還是生的, 佢兩公婆即走 !

原來再行前些, 有大把野食, 等我得閒, 整理好影的相, 才向大家介紹[上下九]好玩的地方 !

沒有留言: