2009年4月28日 星期二

如果豬流感大爆發

你會做乜 ?

1. 去搶購糧食, 口罩 ?



2. 搶買入平價股票 ?

(剛才問得唔多清楚)

5 則留言:

ah man 提到...

1. 去申請番個寬頻 (可以係家返工)
2. 想去睇樓
3. 買野食
4. 去跑步

Bryan 提到...

致Lisa,

你好,我來自一個大約百幾人的私人財經論壇,叫天地會。我們其中一個會員旺旺對閣下推崇備至。初閱博客文章,發現您對大市有獨立一套看法。我們只招收有獨立思考和有能力的會員,是一個非常團結和融恰的小社群。

現誠邀閣下加入我們。如有興趣,請跟我聯絡:

Email:
bryan_6182@hotmail.com
Website: http://ching.hkbloggers.net

敬候佳音

Bryan

Lisa 提到...

Sorry Bryan,
我通常唔係好得閒, 只是想留有用訊息俾朋友, 才寫網誌的, 所以好少參加討論區, 但如有時間我會過去睇睇 :)

Kai 提到...

無命, 股票升都唔關我事, 所以我選
3. 搶購糧食 :)

Lisa 提到...

回 Kai,
只有 EQ 高的人才會去搶股票 XD !
我都會去儲糧 !
前天已買佐一盒口罩, 本來還十五十六, 因為還有 2003 年剩下的, 後來先知, 買遲 d 都無貨啦, 而專家說, 舊口罩會變質和無佐彈性, 還怕有菌 !