2010年8月19日 星期四

投資之道

有人說:[長揸優質股是王道], 而把全個身家買入股票收股息,
也有人把全個身家買物業, 以收租為正業 !
見到有人把全個身家買入實金, 睇好黃金長遠走勢 !
他們都是長線投資者, 最賺錢的秘密是長期把手上的新資金投入去 !

本人的投資是分散投資, 物業>人民幣>實金>港元>澳元 ....., 而股票只是玩的性質 !
物業帶給我生活費, 人民幣和澳元是利息來源, 而實金是一種保險, 以防萬一....
如果把全身家轉去只是一種投資我會受唔起壓力 !

你想點樣投資就要睇你自己的機遇和一定要明白各種投資工具帶來的風險 !

4 則留言:

Kai 提到...

好多人成副身家買唔多行業的股票就以為係分散投資. 不過, 現金流未去到某水平就唔太適合買金, 因為無租/息收.

外幣雖然有息收, 但我覺得抄外匯先係最難.
所以股票同樓都係投資起步的好地方.

Lisa 提到...

我講過:
http://investtalk-lisa.blogspot.com/2008/07/blog-post_766.html

期指市場 - 大戶同大戶對賭
股市 - 大戶同散戶對賭
匯市 - 大家同央行對賭


匯市要在隻貨幣在低位買入, 等炒高出貨; 高低位要睇個國家的經濟變化, 利息走勢, 因為央行主要任務是穩定國家貨幣, 所以轉身慢, 好多時會送錢俾你. 在期間又可以收下息,所以外幣對我來講, 也是一種賺錢的好工具 !

愚人 提到...

對, 在匯市中,買入外匯等高位時出貨機會有時亦很大. 今天賣出加元亦賺了些少.

Lisa 提到...

我都有加幣, 不過都是睇長線, 可惜加幣無乜利息 !