2010年8月6日 星期五

恒生推零售人幣存款證

呢隻存款證是恒生銀行發行的, 風險是不受百分百保障, 所以如果恒生銀行破產你就可能無咗筆錢 ! 五萬又唔係太大的銀碼, 而六個月又唔太長, 所以我會申請 !

蘋果日報

【本報訊】恒生銀行( 011)昨宣佈,推出年期 6個月的人民幣存款證,零售客戶最低入場費 5萬元(人民幣.下同),票面息率遞升,最高達年利率 2.25厘,下周開始接受客戶認購。該行是首間發行零售人民幣存款證的本地銀行。

年息最高 2.25厘

財資市場人士指出,存款證較定期存款更靈活,後者若在存期屆滿前提早終止,客戶可能要被罰息,但存款證投資者若睇好人民幣升值前景,欲在存款證到期前套現,則可透過二手市場沽出票據。
恒生新推的人民幣存款證,首兩個月票面年利率 1.75厘, 3至 4個月為 2厘, 5至 6個月則升至 2.25厘,每兩個月派息一次,暫未悉發行總額。

6 則留言:

Kai 提到...

如果人仔跌呢?

Lisa 提到...

我一早已有人仔, 唔會轉港元的 XD !
遲下可以用人仔買金或買股票, 唔驚啦 XD ! 所以買唔買自己衡量 :)

Lisa 提到...

剛才去恒生問過, 今日已有得申請; 11號中午十二點截止 !
九月才會有新人債出籠 !

Kai 提到...

《經濟通通訊社10日專訊》滙豐銀行個人理財業務主管麥倩華向傳媒表示,昨日推出人民
幣存款證(CD)已於開售後首一小時內全數沽清,但拒絕透露這批人民幣存款證額度。恆生銀
行(00011)昨日亦推出人民幣存款證,同樣反應熱烈。產品平均回報率為2厘。

Lisa 提到...

我剛起身都聽到老公大聲在說 !
昨天說去的, 但老公說星期一太多人, 今日先去搞 XDDD !
一陣打個電話去先, 無就唔曬出門了 XD !

Lisa 提到...

搞掂啦 !
今日勁順利, 因為我須去第二間銀行提人民幣, (有時會無人民幣俾你叫你第二日返來), 之後才行去恒生, 由排隊入錢到簽申請書不到半個鐘 ! 不須錄音只解釋無百分百存保 ! 有進步 XD !