2010年8月7日 星期六

深圳服務費香港交 逾廿萬港人受惠

好似在 2009年頭我想在深圳申請張可以買火車票的卡, 不過要我帶房產証去, 所以無再去申請 !
依家愈來愈方便, 可以在香港申請人民幣銀聯卡在深圳使用 !
如果是自住深圳才須要用卡過數電費, 煤氣費, 有線電視費用等等, 如果是出租樓就不能了, 因為我們通常會用業主名開一本銀行簿仔, 之後交俾租客叫佢入錢來扣電費, 煤氣費等等 ! 有時每一樣用費都要開另一本銀行簿仔, 所以銀聯卡就用唔著了 !


文匯報全文

【本報廣東新聞中心記者李昌鴻、實習記者龍彥宇深圳6日電】中國銀聯深港跨境繳費業務開通儀式今在深圳舉行, 今後香港地區的銀聯卡持卡人,無需過境即可繳納深圳的公用事業及通信等費用。逾20多萬在深圳和香港居住的港人將受惠。人民銀行副行長劉士余表示,銀聯的 卡戶可以在香港進行跨境繳費,可以滿足本港居民支付小額費用需求,對擴展兩地金融業合作有積極意義,亦可提高兩地金融服務業的效率和擴大服務範圍。

 據悉,深港跨境繳費服務主要面向頻繁往返於深港兩地的銀聯標準卡持卡人,他們可用在香港發行的銀聯標準的信用卡、借記卡支付相關費用。其中,港幣、人民幣及雙幣信用卡繳費業務今日起正式開通投入使用,而港幣借記卡計劃在年內可以使用,人民幣借記卡計劃在2011年使用。

信用卡先行 借記卡稍後跟隨

 這樣,在深圳置有物業或登記使用公共事業服務的香港居民,持此類卡即可在香港繳納深圳的多項費用, 如電費、管道燃氣費、天威有線電視費、天威有線寬帶費、中國電信業務費以及中國移動(全球通)和中國聯通的手機費等。跨境繳費的實現,為滿足深港兩地日益 增長的跨境支付需求提供了新的選擇,將更好地服務於兩地的經濟往來和人員交流。

9 則留言:

匿名 提到...

Lisa,

想問問你提早退休,一般你認為要有几多錢?我的目標是500萬 + 一層供滿的樓,沒有兒女,兩個人洗,一年去一至兩次旅行,平日做義工!

你認為可以嗎??

Calvin

Lisa 提到...

回 Calvin,
想要安心退休, 唔係睇你有幾多錢, 而係睇你每月的現金流有幾多, 夠唔夠每月的支出和可以抗到通賬 !
供完的自住樓是必須, 如果你另外有多兩層供完的收租樓, 每月可以俾到你15000的租金, 咁就慳地曬可以退到休 :)
不過如果你個500萬是現金, 咁就有 D 危, 驚抗唔到通賬好快會用完 !
睇下人地講乜: 賺到一千萬足夠讓你退休了嗎? http://hk.huaxia.com/gate/big5/blog.huaxia.com/html/94/394_itemid_2522.html

愚人 提到...

It depends what Calvin's age is at the moment to the time he is going to retire. If he is now 65 and will retire. I believe with a fully-paid property (I presume it is not a very old property that needs a lot of maintenance fee)at hand, $500 cash should be enough assuming his annual expenses is $180K. The $500m can last for 27 years, i.e. to age 92. On average man live expectancy is 78 and woman is 85.
This is also to assume any appreciation of any investment income on $500m to offset inflation.

Lisa 提到...

回愚人,
Calvin 說提早退休, 所以唔會係 65歲. 我見到大多數人要計自己有幾長命, 才可以計到需要幾多錢去退休; 其實如果有穩定租金收入, 跟本就唔曬理呢 D, 因為樓會長命過人 :)
還有, 要有每月$15000, 個500萬每年要有 3.6% 回報才行, 又唔想好似 D 理財顧問咁, 叫人投資基金和股票, 因為唔一定會賺, 也可以會蝕 ! 而人到中年都開始會有病痛, 所以須要的醫療費會增多 ! 我今年種牙都用去了 18萬 ! 所以都係預多 D 錢好過, 唔係到時要慳呢樣慳個樣就無咁開心的啦 !

愚人 提到...

Yes, you are right. The more money, the better !
Otherwise, you may end up with NO teeth :D

Kai 提到...

" The more money, the better !"

你可能未GET到重點, 唔係你有幾多錢問題 (多到有幾十億就另計啦 XD), 而係你退休後有無收入 (息 / 收租等) 去維持支出, 因為坐食山崩, 無人知你有幾長命.

Lisa 提到...

Kai 說得好岩, 如果無穩定收入和實物的 backup, 只持現金好難計到時通賬有幾惡劣, 錢的貶值有幾大 ?
對持股票用派息來養老我有保留, 因為到時唔知邊 D 公司生, 邊 D 公司死 ?
在好差的經濟環境下, 公司派息都會減少, 到時價又跌, 息又無, 喊都無謂 !

愚人 提到...

Of course, I get the point.
I don't agree just use the dividend for your living. Surely I agree with something concrete to have continuing income to keep one alive. I would suggest to use half of the cash to buy a property to generate income (rent), and a quarter for investment and the other quarter as cash liquidity etc.

Lisa 提到...

回愚人,
大家討論下姐 :)