2012年3月29日 星期四

專家預測 金價今年料高位橫行

手持實金當買保險, 繼續留意走勢 !

蘋果日報

環球經濟有復蘇迹象,加上美國聯儲局主席伯南克暗示將推 QE3,令股市大升,市場避險情緒消退。商品研究公司 CPM Group指,金價已於去年見頂,今年雖仍維持於高位,但只能穩守每盎斯 1500美元水平。
黃金十年快終結

獨立商品研究機構 CPM Group每年均會發表報告,分析影響環球黃金市場的供求因素,報告備受黃金市場關注。該機構在最新的 2012黃金年報中預測,今年金價將會維持每盎斯 1500美元以上,年尾會橫行;未來數年則會低見 1400美元,意味黃金進入調整期,告別「黃金十年」。金價昨曾跌 9.53美元,低見每盎斯 1671.24美元。
報告又指,全球黃金供應增加,投資黃金人數亦同時增加,令金價能於高位企穩,不過就不會再出現近年的升勢。雖然環球經濟前景未明朗,但金融體系崩潰的恐懼已掃除,商品避險需求減少;而全球央行為黃金的凈買家,去年央行庫存增幅較 2010年少, 2011年私人投資者持有黃金亦按年減 5.8%,亦影響金價走勢。
不過有分析認為,金價未必完全欠缺支持。澳洲礦業公司 Solomon Gold行政總裁 Malcom Norris接受美國財經網站 CNBC訪問時便表示,美國不斷推出寬鬆貨幣政策,歐洲憂慮持續,環球市場仍現高風險,投資者買金是無可置疑的。被問到金價今年否升至每盎斯 2000美元,他回答:「只要黃金仍是必然的選擇,金價便會上升。」

87 則留言:

honson 提到...

世事萬變,見步行步

Chic Wong 提到...

真係會跌到1500?感覺好似好難破1600
不過我唔識

Lisa 提到...

回Chic Wong,
如果預測個位咁準, 一早去咗環遊世界啦 XDDD !

Macy 提到...

Macy剛去完東洋,好多新東東賣,見到2012銀熊貓($375),平過台灣訂,不過唔買等下先,另外見有澳洲第二組一安士老鼠($450),非洲海龜($350),非洲象有2010/2011($400/$350),有隻加拿大灰狼($5xx),有加拿大美洲獅($4xx),加拿大鹿($3xx),澳洲龍(紅)半安士($350),有東西想買可以去睇下 !!:D

報價完畢

Lisa 提到...

回Macy,
係呀, 東洋多咗好多新幣, 也有澳門生肖金銀幣, 不過偏貴 !
如果 LPM 和 Kitco 有賣的, 不會去東洋買, 除非其他公司賣完才會去 !

Lisa 提到...

隻澳洲第二組一安士老鼠($450)就平 !

Macy 提到...

回Lisa姐,
澳門生肖金幣細細隻已經$7000一個,太貴了Macy唔會買囉,暫時Macy都不會考慮去Kitco或Lpm買金銀幣啦,要上商業大廈Macy一個小妹妹寧願貴少少係鋪頭買算了 !!:D

Chic Wong 提到...

回Macy, 好多都唔使同佢買:)
lpm同kitco都有同平過佢,狼熊我地又有團,哈哈
睇黎剩得非洲象可以同佢買XD

Lisa 提到...

隻海龜是斐濟, 唔係非洲 :)

Macy 提到...

回Lisa姐,
謝謝提醒 !!:D

Macy 提到...

回Chic Wong,
好多所謂專家講的東西聽完就算啦,Macy常聽到同輩一句說話"您認真就輸了",所以Macy同意如果專家可信他已經去了環遊世界啦,而且可能有些專家是別有用心才說出的言論更不可過信(共勉之)!!:D

wingyanhau 提到...

咁誇?真的話我一定掃金!

猛虎勇士 提到...

2012銀熊貓 上星期已有賣了,係$360 ^_^
我2011都係賣$340, 所以冇賣, 睇下遲下有冇團購平過$340 ......
熊貓點都要有番隻看門口,話晒都係祖國貨又叫做同風葉,鷹 齊名!

鬍鬚仔 提到...

猛虎勇士
銀貓點祗同楓葉,鷹揚齊名呀,簡直已經在佢地之上啦,君不見我地祖國既野一出,馬上引來炒賣?其他既直頭行埋一邊啦,哈哈哈.........

猛虎勇士 提到...

何止炒賣,跟本就熱情到月頭出真幣,月尾出假幣啦..哈哈哈.........哈哈哈.........哈哈哈.........哈哈哈.........哈哈哈.........哈哈哈.........哈哈哈.........哈哈哈.........

isvzaen 提到...

我都想買一枚,有無人搞呀?

isvzaen 提到...

而家係咪只有大洋有?

鬍鬚仔 提到...

isvzaen
你講 2012 銀貓?而家現貨都未有,有既都係從內地金總度買過來,搞咩?

isvzaen 提到...

我見外國網都有,以為已經全面發行。

鬍鬚仔 提到...

猛虎勇士
你講錯啦, 2012 銀貓係月頭出假,月尾出真呀.

鬍鬚仔 提到...

isvzaen
係已經發行,不過香港暫未到貨,快啦.

happyqhk 提到...

2012銀熊貓LPM己有...買左一隻過手癮 :P

Chic Wong 提到...

lpm一早有啦,我好早落左兩隻訂,都未就到時間去攞><

Lisa 提到...

如果銀貓想同鷹楊, 楓葉, 愛樂睇齊, 個價唔應該賣咁高 !

rl 提到...

琴日我都係lpm買咗隻銀貓2012!

猛虎勇士 提到...

所以我一個都未買。
但銀貓算係年年唔同款,都算同鬼佬有分別。

Lisa 提到...

5大幣 :
美國鷹楊
歐洲愛樂
加拿大楓葉
澳洲樹熊/生肖/笑翠鳥
中國熊貓

Chic Wong 提到...

甘好似澳洲生肖最強,愛樂鷹揚最弱
熊貓都幾升得,最衰越來越大發行,但勝在好夠唔同靚樣,楓葉就夠穩陣
(個人覺得,小學生)

Lisa 提到...

回Chic Wong,
樣樣都有自己獨特之處, 所以樣樣都買 D :)

Macy 提到...

五大幣中Macy樣樣都有一些,不過年份最早都係2000年,其中最少應該係愛樂,香港無咩地方賣它,Macy儲的年份只有2009和2011,其他無買,愛樂只係年份唔同圖案不變和楓業鷹揚一樣好沉悶,最好好似樹熊/熊貓/笑翠鳥/生肖,年年不同就儲得開心些 !!:D

Macy 提到...

東洋老闆娘話2012熊貓銀幣來貨都不止$340一個,她賣$375(送盒仔)已經好平了 !!:D

Chic Wong 提到...

愛樂同鷹揚有咩好既地方呢?學下野
因為我如果買佢都係為左每樣有的,未有其他地方吸引買佢,定係仲有可取地方我唔知?願聞其詳:)

Lisa 提到...

回Macy,
銀熊貓不嬲有膠盒裝住的啦 XD !

Lisa 提到...

回Chic Wong,
買鷹楊和愛樂是因為價錢接近 spot !
買來填倉底, 所以我買的數量也唔會多, 最多是銀楓葉 XD !

Lisa 提到...

最多是銀楓葉, 因為早期買, 最平的是約 164蚊一枚, 而最貴的是2011年的要323蚊一枚 !

Chic Wong 提到...

甘楓葉好過XD

Chic Wong 提到...

係中環行行下唔覺意見到間叫華興既舖,轉頭又見到間華興行,有一期生肖,不過無寫幾錢,㴝又無問

Lisa 提到...

回Chic Wong,
唔曬問啦, 好貴的 XD !
華興(玉石/錢幣雙舖個間)一期一盎司好似由800蚊加到去1100蚊, 而一期二盎司要賣 1800蚊 !
別外一間錢幣店加一個飾櫃柱, 沒問過價 !

旺旺 提到...

chic 我既第一隻老虎幣。就係在華興行買。$850.隻牛550.我覺得貴無買牛。上網訂。當時個伙記佢仲份晒野唔肯賣老虎。
點知今日我自己都可以賣765一隻老虎。俾大家。唔知咁算唔算高買低賣XD

Chic Wong 提到...

各達人,剛去利昌問下價同望下銀條真實樣係點,四兩裝$320兩*4.02+28=$1314.4,除番開一安士係咪$1314.4/4*0.831=$273 (有無計錯?)

甘lpm咪10安龍bar而家先$2715,咪仲平!
銀條個樣唔係好店,bar靚好多,甘我都係買bar了

Chic Wong 提到...

回旺旺,我都預佢貴,廢事問XD,等團購,hehe

Lisa 提到...

回Chic Wong,
所以我只在利昌買咗三粒一兩銀餅, 當是有利昌出品在倉啦 XD !

旺旺 提到...

lisa
你覺得澳洲生肖二安士係香港賣唔賣得?
我諗住攞1oz免。老鼠返來時
順便攞小小半安。同二安龍返來

Chic Wong 提到...

成塊手板甘大既係十安定1kg?
大大塊儲一套都好吸引,又平過1安好多,正常銀價

旺旺 提到...

10安士真係好抵玩。我自己都有儲。當係銀塊咁儲。
我好鍾意買10安。
其實。我地係期望銀價升值的同時銀幣觀賞價值亦升。
我手上買的10安龍。最平個隻係2千6百買番來

旺旺 提到...

chic。我買3塊10安。都唔買一個1kg.第時放售易得多
lisa 叫我地買散銀。10安已經係好大隻啦

Lisa 提到...

回旺旺,
妳最好搞掂個三隻幣先, 收返錢才好諗下一步 !
如果有人甩底, 妳要自己哽餘下的幣 !

半盎司和二盎司無一盎司咁好賣的啦, 不過少少都還有市場 !
我欠二期二盎司鼠和二期半盎司虎 XD !

旺旺 提到...

2期半安士虎。攞到呀。多過一管

老鼠。澳洲都好好賣。得好少隻。未必夠分
我都同意你講。都係呢3隻收番7788錢先

Gordon 提到...

利昌銀條保證跟市價減火耗回收,請問LPM賣出的10安龍銀bar,LPM 也是否有回收保證呢?我未在LPM 買過野,所以有此一問,如LPM 也有回收保證,我也想去買,謝。

Lisa 提到...

回Gordon,
諗住短線出貨的人一早去咗買利昌和中銀實銀啦, 而買得外國貨的, 都是長線持有或上網拍啦 XD !
路線不同, 各有各玩 !

Chic Wong 提到...

回gordon, 未試過又未問過,不過剛睇佢網,所有十安bar都跟銀價回收,但龍bar就寫 "客戶出售價格: Call For Sell Price"

可能要問問,或有其他人知道報料~

旺旺 提到...

lpm 都未有機制回收。我問過。講得好含糊。大概跟Spot price另再睇賣相

Macy 提到...

回Chic Wong,
Macy中午都去左中環喎,Macy去誠利睇銀幣,一樓/二樓都有鋪頭有2012熊貓銀幣,一樓間賣$360,二樓間賣$350...行多一層平$10,嘻嘻,不過灣仔大洋仍然未有2012銀熊貓 !!

回Lisa姐,
Macy記得係東洋買過199x年銀熊貓係用厚膠包住無盒送的(Macy要剪開d膠取出銀幣配盒仔),只係近年的熊貓才隻隻有盒跟賣的 !!

Macy 提到...

華興已經好久無去買銀幣了,個老闆娘唔多願做生意,價錢又貴到完全離晒譜,Macy只會去隔離陳意齋買零食順路就望下囉 !!

Macy 提到...

回旺旺,
10安士太大隻囉,Macy生肖最多買2安士的,5安都未買過喔 !!:D

Toki 提到...

Macy / 各位,
今天已收到大洋電話通知有貨,現價單隻 $420,一板每隻$384。

Lisa 提到...

回Macy,
如果有熊貓用膠套的, 最好唔好剪去膠套, 因為個膠套可以用來分真假幣 ! 不過 Macy 都唔係想升值賣錢, 所以無所謂啦 :)
我唔會買舊熊貓銀幣, 第一價錢高, 第二市場多假貨, 所以要買都只會去長城或大洋買 ! 東洋價錢比較貴 !

Lisa 提到...

回Toki,
咁要等下囉, 睇下銀價會唔會落少少 XD !

Lisa 提到...

中銀百年鈔第一日都賣天價, 依家都跌咗好多 XD !

Macy 提到...

回Lisa姐,
和所有人講剪開膠套配盒仔都比人話Macy傻妹咖,不過Macy因儲左唔預算賣所以自得其樂又想整齊一點罷了!!

大洋最唔好係有一些年份放出來但係唔賣的,亦有一些年份價錢上千多元一隻,不過去大洋唔買都可以見識下都係一件好事!!:D

Macy 提到...

回Toki,
Macy今日在中環誠利買了2012銀熊貓了,一只$350,大洋我中午去未有貨,原來電話報價比你貴咁多 !!:D

Chic Wong 提到...

回Macy,
哈,你都甘得閒今日~
其實都仲未知長城、大洋、誠利係邊,利昌華興呢的都係幾次去kitco時行唔同路唔覺意見到,哈哈

十安係望落幾過癮咋,其實都未知果個size係咪十安,手掌甘大塊XD

我應下星期一會上奏上lpm拎貓,你話怕一個去,join唔join丫,拎完就閃。無所謂

Macy 提到...

回Chic Wong,
今日Macy要幫屋企鋪頭帶文件去會計公司先過中環,去金華食完燒味飯原本想買衫裙,好自然就去左誠利睇銀幣才買了2012銀熊貓,嘻嘻 !!:D

長城係中環中遠大廈41字樓4101室,Macy都未上過去,大洋就係灣仔近出灣仔碼頭條天橋的街角,係街市隔離的(去大洋D職員會派本書仔介紹有咩新銀幣賣,值得拎本睇下),誠利就係一個兩層高商場,係麥奀記雲吞麵(老店)條街行入去就見到上一二樓先有銀幣郵票睇 !!

LPM Macy暫時都無東東想買,如果你唔介意或者下次你又有時間,Macy先約你一齊去shopping啦 !!:D

Macy 提到...

補充 : 麥奀記雲吞麵(老店)條街係中環先施對面 !!

Chic Wong 提到...

回Macy, 你其實都係老行家~ 甘多店都識
無野岩下次,不過成日見你買貴左登你唔底姐,哈哈。不過我上埋呢次應停番一排先 (呢排買得太多休養下) 除非突然銀價大插水,哈哈

Macy 提到...

回Chic Wong,
Macy不是老行家啦,只是Macy兒時在港島上環長大,當時成日跟家中長輩行去中環,他們有買金銀幣/粒習慣,所以Macy自小就認得路了,記得當年搭電車去筲箕灣天悅廣場,搭船過海再轉巴士到深水埗鴨寮街都是為了購買舊錢幣,有時見長輩會買一些銀的龍洋(清朝)/貿易銀等等,不過現今已經搬晒了,可能Macy儲金銀幣都係由長輩的遺傳,嘻嘻!!:D

其實Macy買貴了銀幣都是這兒達人們告知,唔抵都無辦法啦,唯有多些向達人們請教,要休息暫停買銀幣就要睇下有無新銀幣出啦,若果新出的又靚又唔太貴,Macy真係會忍不了手的 !!:P

(聽講4月會出2012熊貓 中國銀行百週年加字版,唔知係咪已經計埋入2012 總發行量800萬隻以內呢 ?)

isvzaen 提到...

Lisa姐,半安龍幾錢先抵玩?

Lisa 提到...

回isvzaen,
150-180蚊 :)

Lisa 提到...

回Macy,
加字不計在800萬內 !

Gordon 提到...

請問10安龍bar是否屬於觀賞幣的一種?

是否除了銀價升值外,也額外帶有觀賞幣升值潛力呢?

Chic Wong 提到...

回lisa, 我仲以為lpm26x都底玩添@@,見同虎差唔多,仲諗住買一隻添

isvzaen 提到...

我計完一大輪,運到黎都要180左右...

isvzaen 提到...

旺旺,不如找找2008樹熊,如果搵到價靚,要一筒起碼!

Lisa 提到...

回Chic Wong,
LPM1/2oz 紅龍(26x)平過東洋(350蚊), 價錢差不多啦 :)
我說的是半盎司無加色銀龍, 還要去外國網訂才有呢個價錢 !
東洋都賣389啦, 不過好旺角是出名貴的啦, 只有其他地方無貨才會去個度買 !

Lisa 提到...

回Gordon,
個塊龍磚賣價差不多接近 spot, 而只會跟銀價升跌, 是放倉底的投資 !
好過利昌銀條, 因為可以拿去外國賣 !
我諗外國人好難接收利昌銀條, 只是両都計到頭暈, 還要條條唔同重量呢 !

Lisa 提到...

回isvzaen,
半盎司銀龍你賣200-250蚊我諗一定有人買 !

Lisa 提到...

忘記了利昌有 500克的銀條, 不過賣相不及機器啤出來的 !

Chic Wong 提到...

話哂都2012龍年,真係一的額外升值力都無??
不過就算跟銀價都底玩,起碼自己睇都靚的

Lisa 提到...

回Chic Wong,
會有人在拍賣叫高個價, 睇你好唔好彩有人睇中呢 XD !

Chic Wong 提到...

回lisa, 可能佢又跟住一年年出生肖十安bar呢黎緊XD
甘就有數為XXXD

Macy 提到...

回Lisa姐,
謝謝回覆,咁請問2012熊貓加字版出幾多隻有沒有公佈呢 ?

isvzaen 提到...

LPM 真係做到好低價,佢有既品種都好難比佢平。

Gordon 提到...

謝Lisa回覆,等我下星期都去LPM見識下先。

Macy 提到...

Lisa姐,不用為Macy找熊貓加字發行量了,Macy已經搵到以下Link可以找到,謝謝 !!:D

http://www.facebook.com/note.php?note_id=336349053051946

Lisa 提到...

回isvzaen,
新公司嘛, 希望佢唔好耐咗就加價啦, 可以益散戶 !

Chic Wong 提到...

回Macy, 廿六萬隻一安,底唔底玩?

Macy 提到...

回Chic Wong,
加字版2012熊貓Macy只係買來配中銀百週年紀念鈔,唔知抵唔抵玩咖?:D