2012年3月14日 星期三

買金熊貓好定買金楓葉好?

2010年中銀買 9601蚊

金熊貓如果過咗本年, 就難賣出, 因為賣返俾銀行會當廢金收, 不過有炒賣價值 ! 可以當收藏幣 !
金楓葉是國際認何, 所以幾時賣返俾銀行都可以的 ! 金楓葉就圖案無乜變化, 所以多數為保值而買 !

註:
舊年份的金熊貓可以賣俾幣店如灣仔大洋、 民生錢幣、LPM

25 則留言:

花無百日紅 提到...

我覺得都係買金熊貓, 有升值潛力

旺旺 提到...

我喜歡袋鼠。其次是楓葉。皆是9999.而袋鼠年年唔同款。有無收藏價值又唔係好覺。但儲得來無咁悶。

Lisa 提到...

回花無百日紅,
依家的金價升到咁高, 所以我會選小金幣來買, 例如1/10 的本年小金熊貓 :)

Lisa 提到...

回旺旺,
澳洲金袋鼠貴過金熊貓和金楓葉, 不過如有靚圖案, 我都會買小金袋鼠的, 所以早排買咗2012 1/4 的小金袋鼠啦 XD !

猛虎勇士 提到...

我就買一隻2012銀摸下算了,唔想買太多投資幣,未食飯?

Lisa 提到...

澳洲金袋鼠, 恒生銀行唔會理發行年, 只全當鴻運金幣來賣, 但在外國網如 apmex, 愈舊年份的金袋鼠就會愈貴 !

花無百日紅 提到...

對..今年都買咗隻 1 oz 金袋鼠. 都幾靚! 暫時都未慍到上年個隻

旺旺 提到...

花無百曰紅。
舊年的袋鼠。恆生仲點會有貨。但係我又想儲一隻。俾貴600蚊去左Apmex訂。2011靚過2012 好多

細芬女 提到...

舊年的鴻運, kitco仲有, 佢哋好似得舊年嘅...

Chic Wong 提到...

謝lisa解答,我知金貓中銀只收當年,甘如當收藏幣等升值,要放係咪都只有放網賣?成日覺得無人會網上甘買金,甘大銀碼,實怕假。
不過貓靚甘多,葉黎黎去去一個樣

另外,成日覺得買一安士好似好的,半安以下計落都貴過一安,好似唔底買甘,買貴左

旺旺 提到...

哈哈。早知我就唔使去到咁遠買

NCY 提到...

Hi Lisa, 你所指越舊年份越貴是否指金袋鼠而非金楓葉嗎?因金楓葉每年圖案上是一樣的啊!

honson 提到...

金貓就等緊中国幾時批出回收詳情。

Lisa 提到...

回Chic Wong,
所以我說, 想買金銀幣, 一定要先知基本知識才好落場買野, 唔係買錯野要輸錢 !
首先要知自己有幾多財力, 而買金銀幣的目的 ?
如果只想在短時間跟個浪賺一筆, 就應該買一盎司的金楓葉, 可以在須要錢用時, 好易咁去銀行脫手 !
如果想買來收藏等升值又可以放十年八年唔等錢洗, 就可以諗下一盎司金熊貓和金袋鼠幣等, 雖然金袋鼠都可以好易去恒生銀行放, 不過買時價格是高過中銀金楓葉百幾蚊 !
而小金幣通常溢價會高過一盎司的, 不過在外國, 有法例市民買賣實金高過某額須交稅, 所以小金幣會比較受歡迎, 而我買的金銀好多都會預留俾仔女, 而又要買三份, 所以會選小金幣, 唔係全個身家都唔夠去買金銀幣 XD !

Lisa 提到...

回NCY,
去外國網睇下啦, 舊金楓葉價格都高 D 啦 !

NCY 提到...

回Lisa,

謝謝回覆,以前(我指二十年前左右)恒生有好多種金幣賣,但卻對楓葉情有獨鍾,當時無想過什麼年年不同圖案,產量等等的其它升值因素。
但總不想當年同價,現在卻售出比其它金幣少。現在聽到你這樣講都好過些!

另外,請勿見笑,英文唔好,所以好小睇外國網(外國forum).

Lisa 提到...

回NCY,
人算不如天算, 所以我金幣中, 金楓葉是多過其他金幣的 !
大多數人一入場, 更係計溢價和買賣差價的啦, 而到你愈耐在金銀幣場內, 你就會見到, 乜幣才有升值炒賣價值的啦 :)

Lisa 提到...

不過依家香港銀行不會分年份來同你計價, 全是一樣按照牌價, 只有外國金銀網才會愈舊年份愈高價, 所以想賣到高價, 一定要去外國網賣才可以, 不過過程一定好麻煩的, 唔好講貨寄出後客說無收到 !
除非你自己帶去外國賣啦 !

Chic Wong 提到...

謝lisa, 完全明白,跟我所想所知既差唔多。
袋鼠其實好靚,我心目中當然係預長擺,錢就真係數個月先儲夠多餘錢買一個,除非突然有大事急要大錢,唔係都唔諗住賣。只希望十幾廿年後易的放到金貓就好,楓葉就唔使擔心,貓始終未有官方回收,買埋呢個就唔買金了,銀負擔細的,少少金保本用等升值算了~

Unknown 提到...

我手上的金楓葉有1989無膠套的。各位最早的金楓葉是哪一年的呢。

Lisa 提到...

回kephi wong,
我手上最早的金楓葉是 2000年1/20盎司的 :)

happyqhk 提到...

我有一只97年1/2OZ, 當年几錢呢? 好似抽奬得番嚟, 以前好似興買個圈嚟做錬墜...

Unknown 提到...

我有10個1997金楓葉,5個1988johnmatthey 鉑金龍幣,吾知值吾值錢呢。

Unknown 提到...

1盅司的

Unknown 提到...

5個1990johnmatthey一盅司鉑金龍幤吾知有沒升值潛力,希望各師兄師姐指教,謝謝