2011年7月21日 星期四

澳洲 Perth Mint 做事效率高

剛才收到訂個D銀幣 !
昨天睇網上說會今日4點送到, 而剛才11點已送上來 !

安在家中都可以買到銀幣, 謝謝 !

大家可以諗諗佢: 生日禮物/聖誕禮物/新年紅包/結婚記念禮物 !

67 則留言:

匿名 提到...

What kind of coins? I also wanna to buy the sealife ones~ How much is the delivery costs?

小初哥

匿名 提到...

Post 來看看啊,Lisa. 謝謝!
nlpsonia

Lisa 提到...

回小初哥,
http://investtalk-lisa.blogspot.com/2011/07/blog-post_18.html

不過好多都是無貨啦, 而隻海龜唔值, 因為得1/2盎司重 ! 買隻殺人鯨啦 !

Lisa 提到...

回nlpsonia,
剛才當然又俾老公鬧, 所以拉拉聲放咗入銀行保管箱 !
proof coin 真係靚好多呀, 貴得有理 !
買咗呢隻:
http://www.perthmint.com.au/catalogue/2011-ships-that-changed-the-world-santa-maria-silver-proof-coin.aspx

Bosco 提到...

恭喜Lisa!
但真系貴。。。

Lisa 提到...

回Bosco,
買得個一兩個無所謂啦, 當禮物送俾仔女, 佢地會好開心的, 哈哈 !
不過如果銀價繼續升, 遲下可能要過千蚊一個啦 ! 我見到今日價已升咗十澳元, 所以想買要快手 !
我本來還有幾個想買, 不過好驚老公鬧 >.<

honson 提到...

生態主題的coin我係好喜歡,本身我自己喜愛生態攝,
Lisa有空,可到小弟的相簿比的意見
http://www.pbase.com/honsonyip/natural_gallery

Lisa 提到...

回honson,
好靚和是一個好健康的活動 :)

嘉芙蓮 提到...

咁快? 我都等緊呀! 希望呢兩日到啦!!!

Lisa 提到...

回嘉芙蓮,
妳login後, 可以在 order tracking 打入妳的 order number, 可以見到佢地幾時上門 !

嘉芙蓮 提到...

Check 左啦星期一到好期待!thx for your great suggestion!

honson 提到...

哇...你地兩位女甲全部都訂晒......恭喜晒

匿名 提到...

Lisa,
想問一下用visa 卡俾係咪另收charge ga?
(我未試過咁買嘢)

小初哥

sky925 提到...

要不要俾,sales tax 之類稅,另外,妳由order 到送貨要幾多日呀?

Lisa 提到...

回小初哥,
Visa 卡應該無額外收費, 因為廠個邊已幫你轉去港元, 所以會扣你港元 !

嘉芙蓮 提到...

Credit card no charge, no sales tax!

嘉芙蓮 提到...
作者已經移除這則留言。
Lisa 提到...

回sky925,
個價已全包(包澳洲消售稅), 所以先要咁貴 ! 我星期一訂貨, 星期四收到 !

Sky925 提到...

DHL 送貨?

Lisa 提到...

回Sky925,
自己入去睇啦, 佢一步步會教你點做 !

Lisa 提到...

Wow, 銀價跌, 不過Perth Mint 加咗價 @_@

匿名 提到...

係呀, 個滙率高左, 所以仲貴左...
同埋係用AUS 結算, 我check左我張visa 卡, VISA會收1.97% 手續費 >.<
(但未過數, 唔知幾錢)

小初哥

Lisa 提到...

回小初哥,
如果你昨晚訂咗貨就係買平咗, 佢有e-mail 俾你的 !
可能昨天突然好多人訂貨, 佢地做唔漆, 因為我都昨晚再訂咗幾個, 不過只收到自動回應張單, 無運輸公司的回郵, 所以D貨沒去到運輸公司手上 !

匿名 提到...

Lisa,
我係昨晚訂的. 封email 上寫左
'All transactions are charged in Australian Dollars. Our online currency converter gives international customers an indication of costs in local currency. The final bill depends on the exchange rate applied by the payment services provider.
'

佢又未過數, 所以我唔知最後係幾錢...好心急TIM...(貴都冇法, 香港冇得買. 我想買佢D生肖, 但又賣光)
今次經驗學到唔少visa 付款的知識呢XD

小初哥

Lisa 提到...

回小初哥,
乜都要自己去經歷才會得到經驗 :)
如果佢有張單寄咗俾你, 就應該會扣張單上面的總數的啦 !

Lisa 提到...

原來我搞錯咗, Perth Mint 無加價, 而貴咗是因為澳元升咗 @_@

honson 提到...

小初哥,
你可打電話去Card Center,問下佢網上買野個條數係幾多.

我都受唔住....昨晚都出手買左幾個,
如總數夠$300...免運費...
焗你買夠數...

多謝Lisa 和 嘉芙蓮..放毒成功

Lisa 提到...

回honson,
Perth Mint 真係平好多嘛; 去香港個代理網睇, 一個八百幾蚊的銀幣要貴四百幾蚊, 食水好深 @_@

honson 提到...

Lisa.
這是我第一套非傳統銀貓幣...

http://www.pbase.com/honsonyip/image/136435677

Lisa 提到...

回honson,
我見到網上有出售, 不過因為想要多 D 唔同的圖案可以送俾親人, 而我已有2010和2011熊貓幣, 所以買其他本人沒有的 !

嘉芙蓮 提到...

所以我都係唔理智, 無睇清charges 就買啦,諗只住午係周為為有, 又free delivery,所以我剪晒d card 都係好事 哈哈

Lisa 提到...

回嘉芙蓮,
就算有charge都好少姐, 無代理收的400蚊一個銀幣的差價咁多 !
用信用卡一定要理智咁用和及時還款, 而選積分換超市禮券或換現金或可以用在商店買野 !
我老公就係一個死硬派, 成日哦我唔好唔見卡呀, 又哦我唔好為換野去簽卡呀 !
我說佢都傻, 我簽卡唔係特定去買野為積分, 而因為本來要買野, 所以用卡好過用現金, 第一唔曬帶太多的現金出街, 第二又有積分換野, 何樂不為呢 ?
所以出街食野簽卡多數是我簽 XD !
老公只在請人食飯時做show簽佢一年都無簽一次的卡 !

honson 提到...

回Lisa,
明白了.......

匿名 提到...

係呀,Lisa,我簽卡都是為左'現金回贈'或儲分換target物品,例如我要買台notebook又遇上某信用卡與商場合作,簽卡有rebate,咁就正啦,我試過回贈接近1000元,變相我多了近1000元買野,現在通脹厲害,如果懂得有智慧地用信用卡,某程度上來講,其實係省了錢:)
nlpsonia

Lisa 提到...

回nlpsonia,
正是 :)

我鬧我老公說佢好好彩, 我唔去買名牌買幾千蚊手袋, 而買幾千蚊的銀可以保值 !

匿名 提到...

Lisa,
請問你果陣要幾耐先過數呀?

小初哥

Lisa 提到...

回小初哥,
我18號訂貨, 19號收到運貨通知, 21號收到貨 !
唔知點解呢次要搞咁耐 ?
睇怕要等星期一啦 !
扣錢方面要等銀行寄單來 !

匿名 提到...

LISA,

以你級數最少要有一個幾萬蚊的名招牌手袋啦. 另外, 就在之前我post凡銀器店見過用白銀絲織成的手袋, 既可看作投資又可實用,啱晒你.

gordon

Lisa 提到...

回Gordon,
買貴手袋唔值, 因為用用下會爛, 所以我日常用的手袋是39蚊的男性手袋, 而出去飲的手袋都唔會過兩百蚊, 留返D錢買銀幣好過 XDDDD !
我都唔明LV有乜好睇, 因為我最唔鍾意啡色 !

匿名 提到...

Lisa, LV有其他顏色架XDDDD!
不過我都無買囉XDDDD!
nlpsonia

Lisa 提到...

回nlpsonia,
依家唔理佢乜顏色, 一見到價錢我都會行遠 D ! 行得愈遠愈好, 費事自己唔覺意中毒 ! XDDD !
反而一千幾百一樽的護膚品我會買 ;)
所以我簽的卡多數只會用在超市和護膚品 !
當金價還在1000美元樓下時, 我在金舖簽得好開心, 勁爽, 金飾又升值, 又賺超市券 ! 所以依家簽俾Perth Mint 都簽得好開心 !

嘉芙蓮 提到...

到左喇!

Lisa 提到...

回嘉芙蓮,
恭喜, 恭喜 :)

Lisa 提到...

收到匯豐張單啦, 加咗我114.40, 平均一盎司加17.33, 還可以接受 !

匿名 提到...

我會試一下用PAY-PAL, 跟住對比下邊一個好D~ 做個精明的消費者!

btw, 有用PAYPAL 的師兄師姐們, 請comment 一下~

(因為太耐冇reply,怕佢出問題, 我cancel左我個order...後來問佢地, 佢地話D貨有少少delay. 咁我依家就試下用另一個payment method lor) 

小初哥

匿名 提到...

請問有顏色果個熊貓 coins o係香港會唔會有的 ? 在灣仔/旺角 會有嗎 ?

謝謝

Lisa 提到...

回小初哥,
我都估到佢地突然多好多訂單 !

Lisa 提到...

有色熊貓好似昨晚在呢度見到, http://www.coins.com.hk/chi/coins_all.htm
要過依家無咗 !

Lisa 提到...

回小初哥,
你取消再訂, 可能又要從新排隊 !
我都沒用過PayPal, 所以唔識 !

嘉芙蓮 提到...

Lisa, 套trsnsformer trio 差成$1600,直接同Perth mint 訂購平好多!

Lisa 提到...

回嘉芙蓮,
正是 ;)

Lisa 提到...

終於收到電郵啦, 減咗星期六日, 遲咗一日 !

小C9 提到...

Lisa 姐, honson,
見今日下午公司比較得閒,我終於忍唔住訂咗la. 多謝你地 :-)

Lisa 提到...

回小C9,
靚野又點忍到手 ?
我收最後D銀, 老公瞪住我望, 所以我說, 唔好吵, 最後一批啦 XDDD !

小C9 提到...

Lisa 姐,
我啱啱同老公報咗案, 佢ok 喎,仲同我say thx. tim. hehe.

Lisa 提到...

回小C9,
妳太幸福啦 :)

小C9 提到...

Lisa 姐,
我都驚驚地佢唔like ga (as premium 咁高),所以落咗order 先同佢講. :-p

小C9 提到...

Lisa 姐, Katherine, Honson,
今日有新貨推出呀;-)

Lisa 提到...

回小C9,
可惜澳元高企, 而有些新貨貴咗 !
比較下 :
http://www.perthmint.com.au/catalogue/2009-turtle-dreaming-silver-coin.aspx
AUD59.09

http://www.perthmint.com.au/catalogue/2011-platypus-dreaming-1oz-silver-coin.aspx
AUD77.27

小C9 提到...

Lisa 姐,
舊果隻仲靚d喎. 不過呢d一件起2件止,當買件toys,算la.

Lisa 提到...

回小C9,
我都係咁話, 要買多去Kitco買會平D !

小C9 提到...

Lisa 姐, honson,
我諗太多訂單la, 我29/7落既order,到而家佢地仲未寄出:-( 我想收到後至落新order.

Lisa 提到...

回小C9,
佢地真係慢咗好多, 雖然妳要減去星期日六, 因為佢地無開工 !
我都係要收到貨才落新單 !

小C9 提到...

Lisa 姐,
終於dispatched la. 真係等到頸都長. 預計天日到香港.

Lisa 提到...

恭喜小C9,
不過佢地真係delay好多日啊 !
不過遲咗, 但澳元平咗, 有賺 :)

小C9 提到...

Lisa 姐,
唔係呀, 佢好快debt 咗我張credit card la. 仲係最高果日tim (~8.68). 所以,我有d 唔開心ga, debt 就咁快(第2日), 出貨就咁慢. 仲要我早2日sent email complaint 佢地先做野(冇覆過我email). 如果呢2日先debt, 我可以慳返成千蚊ga.

Lisa 提到...

回小C9,
無計啦, 權係佢地個邊, 不過點都平過在香港買 !
我叫個女在加拿大Mint買銀幣分俾仔女, 點知除咗運費, 還要加20%稅和10鎊手續費俾運輸公司 ! 所以唔會有下次, 雖然還是平過在香港買 !