2011年7月28日 星期四

通脹升溫預期加息, 亞幣強勢沒法擋

蘋果日報

【本報綜合報道】美元持續弱勢,加上澳洲公佈最新通脹數據超預期,令亞太區貨幣昨呈現強勢,追蹤亞洲區內 10種貨幣(不包括日圓)的彭博摩根大通亞洲貨幣指數,昨升至 120.14的 14年高位;澳元及紐元亦應聲抽升,兩種貨幣同創自由浮動以來新高,高見 1.108美元及 87.66美仙。

另一方面,市場亦預期亞洲各國央行將會繼續加息遏通脹,不過現階段難以阻止亞太區貨幣強勢。
由於美國債務上限談判仍未有進展,令美元近期積弱,亞太區貨幣本已備受追捧。不過,馬來西亞、南韓、印度及澳洲等國家近日均釋放出通脹升溫訊息,令亞太區貨幣進一步被炒上。
韓圜今年累升逾 7%

其中南韓圜升至近 3年來高位,兌美元年初至今已累升逾 7%,不過該國政府周二表示通脹問題仍然嚴重,希望盡一切辦法將消費物價指數( CPI)升幅控制在 4%內。
馬來西亞日前亦表示,通脹升溫在國內已成為極關鍵的問題,馬來西亞央行行長上周更表示,現時利率偏低,暗示有加息需要,令馬來西亞貨幣近日不斷攀升,兌美元年初至今已升值逾 4%。印度在周二宣佈加息後,印度盧比昨日續升 0.4%,近期印度盧比升勢為近 7年來最強勁,顯示該國可能仍有加息空間。
澳洲及新西蘭兩個商品及資源國家貨幣,近期亦受惠美元弱勢而備受追捧。其中澳洲昨公佈第二季 CPI升幅高於預期,令澳洲聯儲銀行今年內加息預期升溫,澳元兌美元再創 30年新高 1.108。不過,澳洲財長斯旺強調,不會干預澳元滙率,同時又表示將在年底前決定是否擴大國內債市規模。
債市或加碼 澳元添動力

有分析指,在歐美均受到債務問題困擾的情況下,投資者對美元和歐洲貨幣信心明顯不足。澳元等商品貨幣成為替代美元和歐洲貨幣的首選之一。但澳洲債市的規模較小,難以吸納過多的資金,反而限制澳元的升幅。一旦澳洲決定擴大該國債市規模,澳元料會進一步飆升。新西蘭方面,該國央行將於今日公佈議息結果,市場預期該行會將息口維持於 2.5厘,但下半年則會加息至年初地震前水平,故與澳元齊創新高。

16 則留言:

匿名 提到...

港元是陪葬品:(
今早讀報才知韓圜升幅最多,早知係咁,前年去韓國時就應該把用剩的錢留起來(都幾多架),其實我還想再去.
nlpsonia

嘉芙蓮 提到...

澳紙好恐佈,想去perthmint買多轉都要等等了!

Lisa 提到...

回nlpsonia,
港元真係無用, 所以我今年都花咗好多錢(港元), 一見有用野就買, 唔好等 !

Lisa 提到...

回嘉芙蓮,
澳元真係升得好急, 所以早買早著, 遲買輸匯率 !

匿名 提到...

Lisa,實物最實際XDD.
nlpsonia

小C9 提到...

2011年7月28日下午12:28
Lisa 提到...
回nlpsonia,
港元真係無用, 所以我今年都花咗好多錢(港元), 一見有用野就買, 唔好等 !

Lisa 姐,
我都係, 除咗日常所需既港元,我都將其他港元買哂野.攪到我hb話我成年都好似冇儲過錢咁:S

嘉芙蓮 提到...

我都估吾到一樣嘢,幾年前買咗幾個LX手袋冇咩用過,果時歐羅低,通脹又未高,而家有人幫我買,計落吳使蝕,吾怪之自由人日日喺名店門口排隊,揸手袋好過揸銀紙!

小C9 提到...

Katherine,
我03年買冬蟲夏草~$1,100/両(唔係最好果d),07年買要$5-6,xxx/両, 今年要$12-13xxx/両 la :-o 我d同事講笑話:早知炒冬蟲夏草la :S

仲有好多中藥,呢2年係以倍數升,太子參升咗7-8倍la :S

Lisa 提到...

回嘉芙蓮,
如果妳賣出的手袋只可以拿回成本, 咁妳已輸咗投資機遇率啦, 因為如果你當時買金買銀, 依家番了一翻 !
所以我成日說, 寧要一個一百元的手袋裝住一千元, 都唔要一千元的手袋裝住一百元 :)

嘉芙蓮 提到...

我知啦,啱啱喺度計緊呢幾年opportunity cost幾多.等我整好D CHART post 出來先,不過我其實吾好手袋,係都買相機,車.男人來。

Lisa 提到...

男人?_?

嘉芙蓮 提到...

性格似男人麻~

小C9 提到...

Katherine,
呢d野, 非一般男人可以afford到bor ;-)

匿名 提到...

LISA,

你好!最近才發現你的BLOG,好多資料,多謝分享!
請問你的出租樓有按揭嗎?
我最近兩年將資金放在出租樓, 7成按揭, 現有些想賣了再買入金銀(因不想負債), 但家人覺得樓市升值及保值較好, 又有現金流, 所以不知如何抉擇, 可否給點意見?

LY

Lisa 提到...

回LY,
我同老公的物業全已無按揭, 所以唔曬煩利息的升跌和價格的升跌 !

好難俾意見你, 因為我都唔知樓價會否跌, 而幾時跌, 跌到去乜位 ?
我同老公都有商量過是否要賣物業, 因為價格已升好多, 但問題係, 賣咗物業, 拿回錢有乜更好的投資 ?
1. 股票信唔過 !
2. 實金實銀太多無地方放, 一俾人搶刧乜都無曬 !
3. 買曬人民幣外幣, 又驚銀行爆煲 !
4. 當然更加唔會放港幣, 又無利息又貶值 !
所以呢, 都係留返俾 D 仔女好過, 等佢地將來都有租金收, 唔曬煩 !

honson 提到...

嘉芙蓮
鐘意買相機?
現今數碼相機年年出新野....好快跌價..
買鏡頭好.....
我的大炮長鏡...用完放出去重有錢賺...(價錢幾個月就加一次,)
當然大家情況唔同..攝影係我工作...