2011年7月25日 星期一

全世界等緊美國

15 則留言:

匿名 提到...

今日都去入左d貨, 不過個價都幾高, 無辦法la!!

ANN

Lisa 提到...

回ANN,
400港元樓下一盎司還是合理價 :)

匿名 提到...

ANN,我上星期都想去買,可惜走不開.請問你今天入了什麼呢?可否分享一下?
nlpsonia

匿名 提到...

今日去利昌入左4兩裝銀條&1兩裝金粒, 銀價都係ok 但金就真係好貴,不過我因為未夠貨所以要入la

今日入貨時銀價 400/兩, 金價15215/兩

ANN

匿名 提到...

希拉里o黎香港唔知做mud?? 成日周圍扮民主大使!

ANN

Lisa 提到...

回ANN,
今日說貴, 可能過幾個月會說平啦 :)

Kai 提到...

提高發債應該會發生, 問題係有無QE3或者QE3
的金額.

金價升得太急, 有小小驚升過龍.

Lisa 提到...

回Kai,
美國氣數已盡, 唔提高債, 美元玩完, 提高債, 印多D銀紙美元一樣要跌 !

Kai 提到...

呢次其實係第三次世界大戰, 美國有好多野中國想買, 例如專利/技術等, 但美國佬寧願一鑊熟都未必賣.


呢幾個月己經不斷鋪排買野, 現金流保持在半年生活支出就算數了. 唔可以KEEP太多港元.
另外可能誇張小小, 但近期屋企儲乾糧多左
:)

匿名 提到...

我都諗緊美國橫又死, 直又死, 所以都係唔等02/08, 買左先

ANN

匿名 提到...

美以港做借力 啟自由貿易區戰綫(星島日報)
(其中一段)
希拉莉提出的解決方案,是亞洲高儲蓄率的經濟體要刺激內需,提高區內生活水平,創造美國就業機會,增加生意,有助穩定全球經濟。

  創就業靠亞洲人買美貨

  這些話等如坦白要求亞洲人多買美國貨。奧巴馬早已把改善國內就業情況定為施政重點,策略是透過美元貶值和開拓海外市場增加出口。希拉莉表明今次行程的中心點是經濟。

大家小心美國貨品, 為左控制人類, 美國係防疫針,食物&種子都加左料,呢d經常係youtube上都有佢地自己美國人講出o黎, 在香港購物有太多選擇, 我自己盡量係唔會選美國野! 唔怕一萬最怕萬一, 在此先向大家提示!

ANN

ANN

Kai 提到...

>> 亞洲高儲蓄率的經濟體要刺激內需

就用買美債的錢去提高吧 :)

Lisa 提到...

回Kai,
我去英國之前都儲咗一些糧, 依家邊食邊補倉 !

Lisa 提到...

我女說, 在英國買種子, 種唔到幾多野出來, 所以依家改買英國本地苗種來種 !

Kai 提到...

吸取上次買唔到鹽的教訓, 唔想煲湯都再次靠大快活個D逐包仔拆.........

人一傻起上來係好可怕, 唔想到時先逼, 米/面食都係放多幾包無蝕底.