2011年7月4日 星期一

終於買咗宋鴻兵的貨幣戰爭3啦

等呢本繁體版真是等得好耐下 !

商務 130蚊一本有9折, 而用中銀信用卡積分換購變免費 !

6 則留言:

Lisa 提到...

還以為寫中國歷史一定會好悶, 點知一讀就好緊張 !

honson 提到...

貨3比起前二集係生動好多.....同埋年份比較接近....易明的,
我手上的貨3是簡體版...要花多的時間去讀...

嘉芙蓮 提到...

我的也是簡體

Lisa 提到...

簡體版平差不多一半, 不過我中文已唔好, 所以睇簡體我只會明一半咋 XD !

旁邊學 提到...

我果本簡體版年初買的,HK$64平過繁體版很多噃!不過仲未得閒睇呢! :(

Lisa 提到...

回旁邊學,
我睇到差不多一半啦, 好緊張, 因為中史我讀得唔多, 好多野對我來說是新事和對日本歷史我更加無知, 而可能宋鴻兵寫出好多人不知的秘密 !