2011年7月18日 星期一

新限量版銀幣網

小新問:

想問下係邊有得睇新銀幣..
我都好想買多D保障下自己D錢/股票 0.0"
想問下係咩網有得睇新銀幣?
好想做收藏家 累積財富
我得20歲.屋企人成日都話我"大想頭"= ="

回小新,
想保障自己財富買實銀, 就最好買最少溢價的實銀, 如Kitco 銀和利昌銀 !(請睇本網[投資金銀手冊]
限量版銀唔係唔可以買, 不過如果有人只用純銀價幫你回收, 你會蝕錢 !

以下是幾個新出金銀幣網:

1. 中國長城硬幣投資有限公司
(可以留意新貨, 不過唔係成日有新金銀幣發售)

2. Royal Canada Mint 加拿大金銀幣廠
(不過唔運貨來亞洲, 香港代理是 國際金錢(香港)有限公司, 而價錢會貴過由廠直接訂貸 !)

3. The Perth Mint 澳洲金銀幣廠
(今早試過訂幾個1/10oz樹熊銀幣, 勁方便又易用, 又可以訂夠 300澳元 free shipping)

註: 買金銀幣, 一定要留意金銀純度和重量, 去衡量金銀幣的合理價錢 !

本人發覺, 好多新幣會愈溝愈淡, 而多數在英國出的新銀幣都是用925純度(sterling silver) !

15 則留言:

honson 提到...

Lisa...關於現今銀幣都是用925成份..
最近經常到各大官方鑄幣網....925成份的佔7成以上....但售價亦不見得便宜...

Lisa 提到...

呢樣就好似當年羅馬製金幣, 愈製愈簿引發通脹最後亡國 !

所以大家要珍惜手上的9999或999銀幣 !

匿名 提到...

如果銀幣本身標明自己是925還不太大問題
但如果銀幣本身是925成色, 但裝作999 / 9999來賣的話, 那就大件事了 !!

Lisa 提到...

所以買金銀同買電器一樣, 一定要買名廠, 佢地唔敢做假, 一俾人發現乜聲譽都無曬 !

Gordon 提到...

小新,
有20歲了,就自己下決定吧。將來是你自己的還是你的家人的呢?
努力,lisa姐點左條好路你行了,香港人中一千個無一個識得你咁諗,好大機會遇到負面聲音。

小新 提到...

thx liza姐 !^^
這星期差不多天天都看你地(金銀甲蟲等blog)..
明白了政府是什麼傢伙..
亂世中只有真金白銀才能保命..
通脹高>大部份股票都唔掂
利率低>資金都去哂資源國家
持有港美歐都是輸家..
我得5粒銀幣咋!(太少..)
而家愈升愈高..而家打算每一個月買只少3個要來儲
*(大部份D錢係股票到)

亂世中銀條無溢價..但如果解決左危機.
咁D銀幣就會隨時間不斷升值..
呢個係咪要揀銀條定銀幣既較大因素?

The Perth Mint 澳洲金銀幣廠
D價格似乎最平..
等我試下幫呀媽買個王子結婚個舊先.
澳洲金銀幣廠 = 8XX
加拿大金銀幣廠 = 12XX
差價好大XD
希望可以再係大家身上學多D野 =]

小新 提到...

Gordon 兄.
我自大個陣都會覺得屋企人完全唔識呢樣野係好笨ha
因為郵票金銀紙幣古董等等都係有種限量而有紀念價值的貴重物品..歷史亦都證明左買岩一種稀有的可以在數十年後得到一個超高回報..呢種收藏珍品價值以幾何級數上升..通脹?利息?持有稀有珍藏到時有錢都買唔到..亦不太會像股票那麼波動影響日常情況..
當然缺點係有價冇市.市場較細?但時間愈長成為稀寶機會就愈大.
最近例子>渣打150蚊
你說得很對..在我認識的朋友.同學.家人.同事等等
真的很難找到一個有共嗚..
因為這些玩意讀書是不會教你的..
我也是胡里胡塗自己研究經濟股票兩年才開始發現原來還有不同的市場!
希望Gordon 兄可以比D意見我^^我會努力學習

Lisa 提到...

回小新,
金銀是錢, 可以長線保值, 而郵票古董是商品, 可能要放到你孫的孫才會值錢 !
不過收藏下不同的金銀幣也是一種樂趣, 好過揸住D好悶D銀磚銀條 !

嘉芙蓮 提到...

lisa,
做人情買金幣, 金粒定銀條好呢? 諗左好耐因要送比識了多年朋友,驚金粒金幣唔夠大!

perth mint 送來香港咩?

Lisa 提到...

回嘉芙蓮,
視乎妳朋友是有幾好的朋友, 而想送幾錢禮物 ?
Perl Mint 送貨送到你屋企, 而銀幣有禮盒裝, 可以是一個不錯的選擇 !

嘉芙蓮 提到...

2000-3000 啦....

Lisa 提到...

回嘉芙蓮,
三個八百蚊銀幣 ?

嘉芙蓮 提到...

好介紹, 買左transformer 套 trio!!

Imhung 提到...

如果銀價繼續節節高升,除了925銀之外,恐怕1/2盎司,1/4盎司,1/10盎司,1/20盎司銀幣也會開始流行.

現在我手邊最小而且比較常見的小銀幣,好像是5錢或者10錢的日本龍銀(日本龍銀一圓=2個50錢=5個20錢=10個10錢=20個5錢,不過市值就不是這個比例,至於1錢和半錢的材質應該不是白銀).

Lisa 提到...

回Imhung,
愈細重量的金銀幣, 溢價就會愈高 !
例如樹熊一盎司約350, 但1/10盎司是112, 所以計返一盎司是1120蚊 !
不過我買定將來可以送俾孫仔孫女, 所以值得, 不過如果是自己用來儲, 當然要買一盎司的啦 !