2011年7月16日 星期六

金銀企在高位


市場在等美國動向 !

本人認為, 如果銀價企穩38美元之上, 可能會見返上次的高位49美元 !

5 則留言:

Gordon 提到...

Supporting to your view. I think 19/7 that it is a good day to buy after the impact by the prohibited trading paper g&a in usa was settled.

匿名 提到...

Lisa,高見!
nlpsonia

馬沙 提到...

係就好,上次銀價高位49美元,我一啲銀都無!
上月去Kito增持咗啲實銀,依家流動資金比率由上月實金95%:現金5%轉為實金85%:實銀10%:現金5%! 股票唯持0%!

Lisa 提到...

回馬沙,
可以慢慢轉一些金去銀 :)
我依家金銀在我流動資金已去到25%, 所以會收一收手先 !

馬沙 提到...

Lisa姐,

暫時唔會將金轉去銀啦,雖然我依家實金在我流動資金已去到85%, 但實質數量仍好少。所以每次現金提升至10%,都會再攞一半現金去買實金。