2011年7月12日 星期二

睇歷史估現況

睇返歷史, 一個戰爭唔可以幾年就搞掂, 而多數要用成十年時間 !
依家的貨幣戰爭, 睇怕唔會一兩年就搞掂 !

歷史的教訓, 民眾永遠是俾剪羊毛的一群 ! 只睇返日本當時股市去到三萬點, 而近年只在一萬點上落, 永遠反唔到身 ! 香港的股民, 愈跌愈買, 有無諗過股市永遠唔會再去返三萬點呢 ?
愈跌愈買, 只會成為大鱷的提款機 !

投資的目的, 最少是保到資產的價值, 而唔係遠期的夢想, 股市會有日去到三、四萬點 ! 賭錯邊, 永遠去唔到財務自由的佳景 !

12 則留言:

匿名 提到...

Lisa,你說的不但是事實,也是給股民的金石良言.
朋友一次又一次錯過了止賺的機會,現在(股票)又沉了下去,我說今年是最後機會了.我自己直覺明年會比今年更糟.
nlpsonia

Kai 提到...

家下呢個年代, 唔大上大落係滿足唔到班金融海盜.

honson 提到...

市場上有無數𧗠生工具,大上大落先可以滿足到佢地雖要

匿名 提到...

金融海盜
<--good~

-------------
隻3818已經1字頭..

Lisa 提到...

一早說過隻3818圖好醜樣, 但D人就係咁鍾意掉錢落海, 由4蚊多一路買到一蚊幾 !

匿名 提到...

Lisa,你係Joe果邊話要遠離紙資產,係咪包括埋ibond先? 哈哈!
利益申報:我無申請.
nlpsonia

Lisa 提到...

回nlpsonia,
iBond可有可無, 而今日去過銀行問, 明天會去證券行問, 之後會寫段文 !

Kai 提到...

都有朋友問過我iBond, 但我個人就覺得買iBond不如買paper gold好過. 咁當然實金又好過paper gold啦 :)

honson 提到...

cable有講 ibond

http://cablenews.i-cable.com/webapps/program_video/index.php?video_id=111442

匿名 提到...

HK stock market is a joke. I have this record when I started to buy physical gold\silver in 2009
Date: 2009-09-18
HSI: 21623
DOW: 9783
Gold price: USD 934.6
Silver price: USD 17.11
HK 99 gold: HKD 9,337

Today
HSI: 21868
DOW: 12446
Gold price: USD 1566
Silver price: USD 36.15
HK 99 gold: HKD 14,560

Lisa 提到...

所以呢, 在適當時候要轉去適當的投資工具 ! 2009年是股市最賺錢的一年, 之後股市一年不如一年 !

satan_wong 提到...

感覺上..好似清崎老師所講既「死貓彈」..