2011年7月23日 星期六

iPhone 4模型扮正貨傾銷

蘋果日報

【本報訊】 iPhone 4手機持續熱賣,近日城中出現一名手機老千,斗膽以模型 iPhone 4扮正貨向手機店傾銷。據知旺角先達廣場一名手機商早前中招損失慘重,老千日前再在深水埗出招,終遇機警女店東當面開盒查機識破, 15萬元貨款失而復得。騙局被拆穿,老千棄下 30部手機模型,交還支票落荒而逃。
識破老千局的手機店女東主陳太在深水埗鴨寮街開店,她指「手機老千太猖狂,好彩我今次開紙盒 check機,如果唔係就中計啦!」她說假手機只是 iPhone 4手機模型,「重量同真機有番咁上下」,因為行內人收機時不會開盒檢查,當日心血來潮才開盒檢查發現只是手機模型。

外形顏色與真機無異

她說現時白色 iPhone 4手機回收價每部 5000多元,估計因此吸引老千犯案。在逃手機老千 40歲, 5呎 8吋高,衣着光鮮。
記者所見,假白色 iPhone 4手機外形顏色與真機無異,記者秤重發現假手機連紙盒重 375克,與真機重 412.7克相差無幾。

1 則留言:

匿名 提到...

做生意真係幾危險, 雖則有機會發達, 但一個唔小心, 隨時蝕到血本無歸, 唔好彩的, 爭人一身債