2011年7月27日 星期三

梅新育:美在玩「俄羅斯輪盤」

文匯報

《人民日報》海外版昨日引述中國商務部研究員梅新育報道,美債上限談判僵局揭露美國政治體系最陰暗醜惡的一面,並指國會議員乘機騎劫國家,謀取政治私利。

 梅新育表示,奧巴馬和國會在玩「俄羅斯輪盤」遊戲,互相比較膽量。他還稱,由於現行金融市場定價體系以美債為基準,若美國違約,國際市場將會大亂。不過,他認為違約的可能性不大。

 中國人民大學財政金融學院副院長趙錫軍在該文中則表示,美國兩黨可能最終會在2萬億至4萬億美元 (約15.6萬億至31.2萬億港元)減赤計劃上妥協。梅新育建議,為防美國違約,中國應與美國財政部保持接觸,以施加壓力;其次,若美國違約,中國應做 好國際金融市場可能崩盤的準備。  

■《華爾街日報》

34 則留言:

匿名 提到...

唔會o甘快一獲熟瓜!

ANN

匿名 提到...

文中"若美國違約,中國應做好國際金融市場可能崩盤的準備"

講就易囉,點做準備呀? 個波已經吹左咁多年,唔係話一時三刻就可以做好準備的.
如果美國真的會違約,對全球金融市場個種摧毀性,真係難以想像.
nlpsonia

Lisa 提到...

美國違約, 當然是災難性, 不過已買實金實銀的人, 已是有兩手準備, 還有儲些糧和散銀, 不會措手不及 !

匿名 提到...

As Marc Faber said in his KWN interview, in reality there are very few participants currently in the gold market, but to take his observation a little bit further, when I look at the price action it suggests to me that a lot of this big money on the sidelines wants to be in. Therefore we are seeing some aggressive bidding on any pullbacks.
http://kingworldnews.com/kingworldnews/KWN_DailyWeb/Entries/2011/7/26_Turk_-_Asian_Buying_to_Fuel_Massive_Short_Squeeze_in_Gold.html

ANN

匿名 提到...

金價趺落o黎時就要快快出手!

ANN

honson 提到...

下星期可能會出現...一念天堂..一念地獄

大家坐穩

匿名 提到...

對呀,ANN,要快快出手!
nlpsonia

honson 提到...

金回到咩位..大家先會出手?
我個人覺得去能去反1520..就最好...對未來升勢亦都係好事

匿名 提到...

我覺得可以趺穿1600就開始分段買, 我驚會好似上次銀價趺時d人買到無貨

請問有無人去過SWISS 買銀幣?? 係咪好多貨?

ANN

CK 提到...

Ann

Swiss得 "German Quadriga 1 oz", 其他已經冇貨啦:(。 現在好難買大量的銀幣

匿名 提到...

ANN,Swiss就算有銀幣,價錢都貴過Kitco囉.German Quadriga我去年買過,都幾靓架,但只是觀賞性質,只買少量.銀條我就幫趁Swiss買.
nlpsonia

小C9 提到...

ANN, LISA 姐,
我今日好好彩, BOC又打黎話有貨(銀幣). 雖然~$350一個,不過見有貨,我都照買:-)

匿名 提到...

想請問小c9係咪本身係中銀有戶口, 無戶口唔知肯唔肯幫我留貨呢?我打去次次都係無貨!

nlpsonia, 我以為swiss 有楓葉tim, 我仲諗緊幾時過去買, 佢隻german quadriga 好似都幾貴

ANN

Lisa 提到...

回小C9,
恭喜妳 :)
合理價靚銀幣已買少見少了 !

匿名 提到...

回ANN,再試試BOC吧.Swiss應該沒有楓葉啦.佢隻german quadriga我去年買的時候還是合理價(因為有膠盒包裝,所以比楓葉貴幾蚊),其實如果扣去膠盒的錢,大家都是差不多.
現在可能把german quadriga提價吧,反正只有Swiss才有,且市面1oz銀幣越來越少.
nlpsonia

小C9 提到...

ANN,
唔使有戶口GA, BUT要留名同TEL LOR, 排到你佢地會CALL 你GA LA. 我今次都排咗2-3月.排到你時如果價錢唔啱你可以唔要GA. 今次喺第2次買LA.

小C9 提到...

Lisa 姐,
多謝你:)

匿名 提到...

nlpsonia, o甘我唯有去買kitco d 999幣, 我諗價錢會合理d

thanks 小c9, 我都會排一排boc 睇o下幾時輪到我!

如果450-480 一個鷹揚, 你地覺得值唔值得買呢??

ANN

匿名 提到...

回ANN,eagle我都只是得一個,因為我覺得個女神是個idol.如果你只要少量及觀賞,450-480也可以,買大量就唔好啦,太貴啦!
nlpsonia

匿名 提到...

nlpsonia, 我都同你一樣O甘諗,我最少就係鷹揚, 當初我令願買愛樂都唔買鷹揚, 可能神派你O黎提醒我!

ANN

CK 提到...

小C9

請問是否係中環中銀留貨(銀幣)? Thanks

匿名 提到...

ANN,唔好話邊個提醒邊個啦.咁你咪買多D愛樂囉(如果還有貨的話),其實你明天可以再check check swiss's german guadriga,如果個價錢跟楓葉等等差不多,可以買少少,個款唔差架,而且出邊又無得賣,膠盒裝外面還有藍色紙盒包裝,送比人做禮物都可以架.
nlpsonia

Lisa 提到...

回nlpsonia,
個德國馬車又幾靚啊 :)

匿名 提到...

見佢post 出o黎個價都 408, 都唔平, 係邊度可以見到佢個look 呢?

愛樂真係想買多d都無, 好彩臨尾係kitco 買左20個

ANN

小C9 提到...

ANN,
係呀, 我都有d後悔之前唔喺kitco買多d 鷹揚銀幣同維也納愛樂團銀幣.而家想買都買唔到:-( 所以禽日都唔理maple silver coins個價,照買.有時真係有錢都未必買到.

CK,
係呀,中環boc呀.

匿名 提到...

回ANN,可以叫Swiss的Angel email張相給你,我去年都是收到張相才買.你叫Angel email比你會快D,我要慢慢找出來比較慢.

回Lisa,我都是想keep不同的款式才買:)

nlpsonia

Lisa 提到...

http://sites.google.com/site/swissinvestorscorporationltd/OFFERS-SERVICES

匿名 提到...

點解咁肯定下星期會跌?
咁肯定美國不能達成協議?

Ming

Lisa 提到...

回Ming,
美國個邊如果達成協議, 金銀可能會回吐, 但如果搞唔掂, 金銀會繼續升 !

匿名 提到...

Thanks Lisa, 見到個look la, 都幾靚, 買幾個保存都幾好!

ANN

匿名 提到...

咁應唔應該2號前入貨?

Ming

Lisa 提到...

回Ming,
無人知來緊會發生乜事, 金銀可以回落也可以一飛沖天 !
買唔買貨和幾時買都要自己決定 !
試下自己睇多D消息, 而從訊息中搵到投資決定 !
我日日貼新聞文章出來, 就係教人點樣去過慮新聞 !

匿名 提到...

8月2真係一個重要日子...
Thx Lisa姐

Ming

匿名 提到...

我決定8月2前買入一次, 如8月2後有低位, 再用相同價錢買入, 如無低位就唔入

Ming